شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/10/04 - 13:41
  • - تعداد بازدید: 177
  • - تعداد بازدیدکننده: 174
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دومین مرحله آزمون سلامت روان و رغبت سنجی شغل، برای متقاضیان شرکت در دوره های حوزه نفت و گاز استان برگزار شد.

برگزاری دومین مرحله آزمون سلامت روان و رغبت سنجی شغل

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از روابط عمومی استان هرمزگان؛ رضا علی زاده (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان) از دومین مرحله آزمون سلامت روان و رغبت سنجی شغل متقاضیان شرکت در دوره های حوزه نفت و گاز استان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک بندرعباس بازدید کرد.

دومین مرحله آزمون سلامت روان  و رغبت سنجی شغل، برای متقاضیان شرکت در دوره های حوزه نفت و گاز استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از روابط عمومی استان هرمزگان؛ رضا علی زاده (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان) از دومین مرحله آزمون سلامت روان و رغبت سنجی شغل متقاضیان شرکت در دوره های حوزه نفت و گاز استان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای  شماره یک بندرعباس بازدید کرد.
رضا علی زاده (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان) گفت: دومین مرحله آزمون سلامت روان متقاضیان شرکت در دوره های حوزه نفت و گاز استان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک بندرعباس برگزار شد.
علی زاده افزود: در این آزمون، تعداد 40 نفر از جوانان جویای کار بومی متقاضی در دوره های برق صنعتی و ابزار دقیق، پس از قبولی در آزمون ورودی (سلامت روان و رغبت سنجی شغل) در دوره آموزشی شرکت خواهند کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان در ادامه بیان داشت:  متقاضیان برای شرکت در دوره ها باید دارای شرایط 1 -داشتن شرط سنی 20 تا 40 ساله 2 - داشتن سلامت جسمی و  فیزیک بدنی مناسب کار (با توجه به ماهیت فنی مهارت ها) 3 -تاییدیه آزمون سنجش سلامت روان، تیپ شخصیتی و هوش و استعداد غالب توسط کارشناس مشاوره مرکز 4- داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و حداکثر لیسانس 5 - دارا بودن گواهینامه فنی و حرفه ای برای دیپلم رشته های غیر مرتبط(انسانی و تجربی) 6 - اولویت جذب با دیپلم رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش می باشد. 7 - برای ثبت نام در رشته جوشکاری آلیاژهای آهنی و غیرآهنی، متقاضیان می بایست حداقل یک گواهینامه فنی و حرفه ای مرتبط با جوشکاری را داشته باشند.
تعداد کل متقاضیان شرکت در دوره  150نفر بوده که تعداد 80 نفر در حال آموزش می باشند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 94423
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب