شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/03/06 - 11:05
  • - تعداد بازدید: 185
  • - تعداد بازدیدکننده: 183
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دوره مدیر مهد کودک در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی

برگزاری دوره مدیر مهد کودک در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی

به گزراش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی از برگزاری دوره آموزشی مدیر مهد کودک در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی خبر داد.

هادی منصوری با اعلام این خبر گفت: دوره ی آموزشی مدیریت مهد کودک یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزش ارائه که متقاضیان زیادی دارد و  هنرجو در پایان  دوره ی آموزشی مدیریت مهد کودک، بعد از قبولی در آزمون و دریافت مدرک گواهی نامه مهارت بین المللی می تواند مستقیما وارد بازار کار شده و درآمد مناسبی را برای خود ایجاد نماید.

وی با اشاره به کاربردی بودن این دوره آموزشی اظهار داشت: دوره آموزشی مدیر مهد کودک و پیش دبستانی مسئول فعالیت های روزانه مربیان مهد کودک است و وظیفه برنامه ریزی فعالیت های آموزشی نیز بر عهده او می باشد و در نتیجه هدف مدیر مهد کودک، دادن آموزش های لازم و کمک به بچه ها برای شروع یک زندگی خوب می باشد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی در ادامه بیان داشت: مهارت آموخته دوره آموزشی مدیر مهد کودک و پیش دبستانی باید بتواند با بچه ها و خانواده آنها ارتباط خوبی برقرار کند تا محیطی سازنده و مثبت در مهد کودک ایجاد کند و داشتن روابط عمومی بسیار خوب و آگاهی از آخرین روش ها و تجهیزات آموزشی و مراقبتی از ملزومات اصلی این کار است.

منصوری در پایان این خبر گفت: این مرکز با توجه به استقبال متقاضیان این رشته اقدام به برگزاری این دوره آموزشی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در مرکز ثابت و در منطقه روستایی شهرک ولیعصر در فاصله 30 کلیومتری شهرستان بهمئی نمود.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 100439
کلمات کلیدی
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب