شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/02/09 - 08:50
  • - تعداد بازدید: 434
  • - تعداد بازدیدکننده: 427
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هیات مدیره مجمع خیرین مهارتی استان کهگیلویه و بویراحمد

جلسه هیات مدیره مجمع خیرین مهارت استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، جلسه هیات مدیره خیرین مهارتی در راستای اجرای اهداف مجمع خیرین مهارتی با حضور مدیر کل و اعضای هیات مدیره در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

سید نوراله هدایت، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد، در این جلسه ضمن خیر مقدم به خیرین مهارتی بیان داشت: مشکل اشتغال و بیکاری جوانان یکی از معضلات گسترده اجتماعی در ایران است  و ضرورت دارد تا سازمان‌های مردم نهاد به این قضیه وارد شوند و به کمک دولت‌ها بیایند.

وی افزود: مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه ای با این دیدگاه فعالیت خود را آغاز کرد تا بتواند کمک هایی را برای رشد و ترویج مهارت آموزی برای اشتغال جوانان ارائه کند.

هدایت با بیان اینکه اهداف مجمع خیرین مهارتی دستیابی به افزایش مهارت آموزی است،اظهار داشت: تامین و تجهیز کارگاه های آموزشی و نظارت بر کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی، شیوه های به صورت نقدی و غیر نقدی، حامی مهارت آموز و غیره از اهداف مجمع خیرین آموزش های مهارتی می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این جلسه اظهار داشت: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در جلب مشارکت خیرین مهارتی و شیوه های جلب مشارکت و شناسایی خیرین جهت آموزش مهارت منجر به اشتغال با ارئه  راهکارهای همراه باشد تا توجه مسولین استانی و کشوری به موضوع مهارت آموزی افزایش دهیم.

در پایان جلسه نیز هر یک از اعضای هیات مدیره نظرات، پیشنهادات و راهکار های خود را برای دستیابی به نتایج مطلوب مجمع خیرین آموزش های فنی و حرفه ای ارائه کردند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 99150
کلمات کلیدی
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب