شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/09/22 - 10:01
  • - تعداد بازدید: 350
  • - تعداد بازدیدکننده: 345
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با هدف حرفه ای کردن مسابقات مهارتی، باشگاه مهارت تأسیس می شود

 معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت در اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی استان بوشهر از تأسیس باشگاه مهارت به منظور حرفه ای کردن مسابقات ملی مهارت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «علی حسین شهریور»، با بیان اینکه نوآوری به طور اساسی بسیاری از صنایع را متحول می کند و باعث ایجاد یک تغییر بزرگ در محیط کار می شود، گفت: بیش از هر زمان دیگری، ارتقاء مهارت به یک ضرورت تبدیل شده است.

وی افزود: در تعامل با بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، مهارت آموزی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای هدفمند، پاسخگو و سفارش محور خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت تأکید کرد: برای حرفه ای کردن مسابقات مهارتی و استفاده از ظرفیت و مهارت کارشناسان و نخبگان مهارتی کشور، باشگاه مهارت راه اندازی خواهد شد.

رونمایی سیستم هوش مصنوعی (شبیه ساز در حوزه جوش)

بر اساس این گزارش، درحاشیه آیین اختتامیه بیست ویکمین دوره مسابقات ملی مهارت در کنگان از سیستم هوش مصنوعی (شبیه ساز در حوزه جوش) با حضور «علی‌حسین شهریور» رونمایی شد.

وی با استقبال از این اقدام در استان بوشهر، گفت: با توجه به اینکه این شبیه ساز مطابق استانداردهای سازمان آموزش فنی وحرفه ای طراحی شده و اکثر صنایع نیازمند نیروی ماهر توانمند در این رشته می‌باشد، از طریق سازمان آموزش فنی وحرفه ای، این سیستم در اختیار ادارات کل و مرکزی کل کشور که دارای کارگاه جوشکاری هستند، قرار می‌گیرد.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 108759
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

سایر پیوندها
تنظیمات قالب