شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/09/09 - 09:53
  • - تعداد بازدید: 141
  • - تعداد بازدیدکننده: 139
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
برگزاری جلسه ارزیابی شاخص های فضای عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل

با حضور ناظر مدیران شورای هماهنگی و کارشناس اداره کل امور استانها، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: برگزاری جلسه ارزیابی شاخص های فضای عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل

با حضور ناظر مدیران شورای هماهنگی و کارشناس اداره کل امور استانها، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: برگزاری جلسه ارزیابی شاخص های فضای عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، این جلسه با حضور سماوری سرپرست تیم ارزیابی و دفتر مدیریت عملکرد، طاهری دفتر امور استانها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان و کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در محل این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه رحیم یونسی مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان اردبیل در سخنانی عنوان کرد: یکی از وظایف مدیران بحث ارزیابی عملکرداست چرا که هدف از بازرسی و ارزیابی را سلامت کار، تکریم مردم، انجام صحیح کارها، اجرای درست قوانین و مقررات و جلوگیری از انحراف دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم از تمامی ظرفیت ها و امکانات بدرستی استفاده کرده و در خدمت و تکریم مردم کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما کارهایمان برنامه محور است و نداشتن برنامه خود مقدمه ای بر شکست در کارها و انجام امورخواهد بود. ما تمام توان و تلاش خود را گذاشته ایم و سعی کرده ایم تمام شاخص ها و برنامه های تحول اداری را مستند سازی کرده و بدرستی انجام دهیم و معتقد هستیم مشکل درامور و فرایندها وجود دارد ولی انعکاس به موقع ارزیابی و مشاوره می تواند سطح دستگاه های اجرایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ارتقاء دهد.

یونسی گفت: مردم باید در مورد عملکرد ما قضاوت نمایند و رضایت مردم نشانه بهبود عملکرد ما خواهد بود.

در ادامه سماوری سرپرست تیم ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن قدردانی از عملکرد خوب یونسی در سخنانی اظهار کرد: ما در ارزیابی ها بدنبال اصلاح امور و عملکرد درست دستگاه ها هستیم. بحث ارزیابی یک فرصت طلایی برای انتقال مشکلات دستگاه های اجرایی در سطح استانها و تبیین اهداف و برنامه های وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی است.

وی هدف از بازرسی ها را تعاملات بین دستگاهی و ارتباطات بیشتر و ایجاد وحدت، همکاری و همدلی و افزایش اثر بخشی در امور محوله و اجرای صحیح و احسن برنامه ها دانست.

سماوری گفت: در جهت تدوین و برنامه ریزی شاخص ها سعی شده است برای تمام مجموعه ها جدا گانه تصمیم گیری شود و شاخص ها در این خصوص به خوبی روشن است.

وی تاکید کرد بحث سلامت اداری و خود ارزیابی و نظارت برای ما از اهمیت فراوانی برخوردار است و عملکرد استانها را راستی آزمایی نموده و سعی خواهیم کرد همه اقدامات در حضور همکاران انجام پذیرد.

وی در خاتمه به بحث میز خدمت در دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: در این محور بایستی از کارشناسان متعهد و مجرب استفاده شود و همه خدمات بدرستی انجام شود و تمام تلاش ما در ارزیابی ها بر این است تا اصلاح امور بدرستی انجام و بر اساس برنامه های عملکردی فرایند کارها انجام پذیرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 93766
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب