شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/09/09 - 13:55
  • - تعداد بازدید: 175
  • - تعداد بازدیدکننده: 173
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
جلسه شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل برگزار شد

با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل: جلسه شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری استان برگزار شد

با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل:

جلسه شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، جلسه شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری استان با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای در محل سالن جلسات دانشگاه محقق اردبیلی برگزار گردید.

 در این جلسه رحیم یونسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: تضمین کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای و مدیریت مطلوب و بهینه فعالیت ها در سازمان، مستلزم بکارگیری نیروهایی با نگرش پژوهش محور و برنامه ریزی در جهت تقویت فعالیت های پژوهشی مربیان و مشارکت جویی هر چه بیشتر آنان در رویدادهای علمی و پژوهشی ملی و بین المللی و بهره مندی از نتایج مطالعات و پژوهش های روز دنیا در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای می باشد.

یونسی محصول پژوهش را خروج از کهنگی دانست و تأکید کرد:  برای دستیابی به جامعه توانمند به تحول نیازمندیم، بنابراین یافته های پژوهش باید منتج به پذیرش تغییر باشند.

در این مراسم یونسی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: برای همگام شدن با جامعه باید تغییر را با ارائه فکرهای نو در مقایسه با سایر کشور ها تدبیر کنیم ادامه داد: پژوهش باید با آینده پژوهی، آینده نگری و قدرت پیش بینی، پیشگیری از خسارات را معنا بخشیم.

یونسی در خصوص یافته های پژوهشی ابراز داشت: این یافته ها باید منجر به تغییر در نگرش و تفکر مربیان و کارگاه های آموزشی ما  بشوند به طوری که پاسخگوی نیاز زمان باشند.

گفتنی است: مدیران و کارشناسان حوزه پژوهشی نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص برنامه‌‌ها و اقداماتی که در هفته پژوهش انجام خواهد شد پرداختند و در خصوص نحوه برگزاری مراسم بحث و تبادل نظر کردند.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 93793
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب