شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/01/29 - 14:32
  • - تعداد بازدید: 454
  • - تعداد بازدیدکننده: 450
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین نشست مدیران روابط عمومی مجموعه دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان

اولین نشست مدیران روابط عمومی مجموعه دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان به ریاست و میزبانی روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

اولین نشست مدیران روابط عمومی مجموعه دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان؛ اولین نشست مدیران روابط عمومی مجموعه دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان به ریاست و میزبانی روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.
در این جلسه در خصوص هماهنگی برنامه های هفته کار و کارگر و هم افزایی در جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه های مرتبط با سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان بحث و گفتگو شد.
گفتنی است؛ در این نشست مدیران روابط عمومی آموزش فنی و حرفهای، بهزیستی، تامین اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران و صندوق بازنشستگی کشوری ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در سال گذشته و تشریح برنامه های در دست اقدام در سال جدید، در خصوص اهمیت اطلاع رسانی اقدامات و خدمات دولت مردمی بویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جامعه هدف در سطح استان تاکید شد. 
در این‌جلسه همچنین بر تبادل اطلاعات بین جامعه مخاطب در بستر شبکه های اجتماعی و همچنین اجرای آموزش های جدید در زمینه روابط عمومی مدرن، دنیای گفتمان و فعالیت مطلوب در فضای مجازی تاکید شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 98889
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب