شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/03/01 - 09:05
  • - تعداد بازدید: 288
  • - تعداد بازدیدکننده: 286
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری اولین بوت کمپ تخصصی یک روزه با موضوع مبانی مکاترونیک برای دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان و فنی وحرفه ای استان قزوین توس

اولین بوت کمپ تخصصی یک روزه با موضوع مبانی مکاترونیک برای دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان و فنی و حرفه ای استان قزوین توسط مرکز ملی تربیت مربی برگزار شد.

اولین بوت کمپ تخصصی یک روزه با موضوع مبانی مکاترونیک برای دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان و فنی و حرفه ای استان قزوین توسط مرکز ملی تربیت مربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تربیت مربی ، در راستای توانمندسازی حرفه ای دانشجویان دانشگاه های کشور و با هماهنگی های بعمل آمده ، اولین بوت کمپ تخصصی یک روزه با موضوع مبانی مکاترونیک توسط گروه الکترونیک مرکز ملی تربیت مربی برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه فنی و حرفه ای استان قزوین برگزار گردید.

این بوت کمپ تخصصی به منظور کاربردی نمودن مباحث تئوری آموزش داده شده در دانشگاه ها و با هدف آشنایی دانشجویان با تجهیزات و ابزار رشته مکاترونیک، کاربرد مکاترونیک در صنعت و آشنایی با مشاغل آینده آن به صورت پروژه محور و با تدریس مدرسین ماهر و متخصص صنعت و مرکز به صورت همزمان با طراحی یک پروژه عملی و راه اندازی یک ایستگاه کاری مکاترونیکی در طول یک روز اجرا گردید.

وجود تجهیزات به روز و پیشرفته در کنار ارایه آموزش های عملی و مهارتی و همچنین امکان تولید محتوای الکترونیکی و حضور مدرسین توانمند و متخصص در مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای باعث گردید این بوت کمپ مورد توجه و استقبال فراگیران قرار گیرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 100246
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب