شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/10/04 - 14:18
  • - تعداد بازدید: 163
  • - تعداد بازدیدکننده: 161
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید اعضای شورای شهر هفتکل (خوزستان) از کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای

اعضای شورای اسلامی شهرستان هفتکل باحضور در مرکز آموزش فنی وحرفه ای از کارگاه های مهارت آموزی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از روابط عمومی هفتکل؛ منصوره فرامرزی (رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان هفتکل) با اعلام این مطلب اظهار کرد: اعضای شورای شهر از کارگاه های آموزشی خیاطی، هنرهای تزیینی، قالی بافی، اتومکانیک، برق خودرو، جوشکاری مرکز، بازدید و با فعالیت های آموزشی این مرکز آشنا شدند.

بازدید اعضای شورای شهر هفتکل (خوزستان) از کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای
اعضای شورای اسلامی شهرستان هفتکل باحضور در مرکز آموزش فنی وحرفه ای از کارگاه های مهارت آموزی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از روابط عمومی هفتکل؛ منصوره فرامرزی (رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان هفتکل) با اعلام این مطلب اظهار کرد: اعضای شورای شهر از کارگاه های  آموزشی خیاطی، هنرهای تزیینی، قالی بافی، اتومکانیک، برق خودرو، جوشکاری مرکز، بازدید و با فعالیت های آموزشی این مرکز آشنا شدند.
فرامرزی در این بازدید، از نحوه اجرای آموزش مهارتی، استانداردهای آموزشی، نحوه ثبت نام، پذیرش و همچنین تعیین صلاحیت و صدور گواهینامه توضیحات کاملی ارائه کرد.
فرامرزی در ادامه به  ارائه گزارشی از فعالیت های آموزشی  پرداخت و گفت: فنی و حرفه ای، خدمات آموزشی را در رشته های مختلف برای حرفه آموزان  در دو بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد، ارائه می دهد و در طول سال، پذیرای علاقمندان به فراگیری مهارت است.
اعضاء شورای اسلامی شهرستان هفتکل، پس از بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای، ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته، آمادگی خود را درخصوص کمک به مرکز در جهت پیشبرد آموزش های مهارتی اعلام کردند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 94429
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب