شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/09/05 - 15:06
  • - تعداد بازدید: 211
  • - تعداد بازدیدکننده: 209
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر توسعه می یابد.

استاندار بوشهر: هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر توسعه می یابد.

استاندار بوشهر( محمدی‌زاده) گفت: توسعه هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای مبتنی بر مزیت‌ها و ظرفیت های استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

استاندار بوشهر(احمد محمدی‌زاده): هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر توسعه می یابد.
استاندار بوشهر(محمدی‌زاده) گفت: توسعه هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای مبتنی بر مزیت‌ها و ظرفیت های استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از روابط عمومی استان بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف برای مهارت آموزی، وجود دارد؛ گفت: بر این اساس توسعه هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای، مبتنی بر مزیت‌های استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.
استاندار بوشهر افزود: در راستای توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای با مشارکت سازمان انرژی اتمی ایران تا پایان آذر ماه دومین هنرستان فنی و حرفه‌ای اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه دبیرستان‌های تخصصی در جهت ترویج مهارت آموزی و ایجاد زمینه های اشتغال پایدار توسعه می‌یابد، خاطر نشان کرد: مجتمع آموزشی وابسته به سازمان انرژی اتمی ایران در سال جدید آغاز به کار کرد و در این راستا، توسعه هنرستان‌ها و مراکز تخصصی مهارت آموزی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اردوگاه‌های آموزشی و تربیتی برای دانش‌آموزان در تمام شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان با اولویت زیرساخت ترویج فرهنگ مهارت های تخصصی ایجاد می‌شود.
محمدی زاده در خصوص دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز گفت: در سنوات گذشته این دانشگاه از جایگاه مطلوبی در رتبه بندی کشوری برخوردار نبود، اما اکنون با اقدامات انجام شده جایگاه آن ارتقا پیدا کرده است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 93638
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب