شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/11/15 - 17:09
  • - تعداد بازدید: 305
  • - تعداد بازدیدکننده: 299
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
جهاد تبیین برای انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضرورتی انکارناپذیر است

حیرت اندیشمندان غربی از "معجزه قرن"

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست «دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران» از سلسله مباحث «جهاد تبیین»، به همت شورای فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشاور امور فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین، با تأکید بر عملکرد درست در این حوزه، گفت: دشمن سعی می‌کند نقاط ضعف را از طریق بنگاه های رسانه ای که در اختیار دارند بزرگ جلوه دهند و نقاط قوت کشور، پیشرفت های صورت گرفته در حوزه های مختلف را در چشم مردم کم ارزش نشان داده و به نوعی ناامیدی را به بدنه جامعه تزریق نمایند.

محمد وحدتی تصریح کرد: دشمن وارد فاز جدید از مقابله با ما شده، لذا باید با همه توان برای خدمت به مردم تلاش کنیم هدچند که دشمن سال‌هاست که همه توان خود را به کار گرفته اما نتیجه دلخواه خود را به دست نیاورده است.

وی با اشاره به اینکه عرصه جنگ شناختی عرصه جدیدی از مقابله است، افزود: دشمن اکنون از طریق جنگ روانی وارد عمل شده است. آنها مدام روح و روان جوان ایرانی را مورد همجوم قرار داده و ناامیدی را به جامعه القاء می کند.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین با بیان اینکه دشمنان از طریق رسانه هایی که در اختیار دارند دوران سیاه و تاریک طاغوت به خصوص دوران پهلوی که کشور وابستگی شدید به استکبار داشت را برای نسل جوان تطهیر می کنند، تأکید کرد: پیشرفت های گوناگونی که در عرصه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب آن هم با وجود تحریم های ظالمانه روی داده، قابل توجه است و باید برای نسل حاضر و آینده تبیین گردد.

 حیرت زدگی اندیشمندان غربی در برابر معجزه قرن

مهرداد عظیمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با حضور در این نشست انقلاب اسلامی را معجزه قرن برشمرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی، رویدادی بود که در هیچ‌کدام از قالب‌های طراحی شده از سوی نظریه‌پردازان غربی، نمی‌گنجید لذا به همین جهت، معجزه قرن خوانده می شود.

وی، انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز تحول در کشور، منطقه و جهان عنوان کرد و افزود: راهبرد دشمنان برای انتقام‌گیری از انقلاب و کشور، کند کردن سرعت انقلاب و ضعیف جلوه دادن دستاوردهای آن است که راه آن در انجام خدمات بزرگ انقلاب در کشور جهاد تبیین است که باید دنبال شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ابعاد مختلف «جهاد تبیین» که یک فریضه ای قطعی و فوری است و هر کسی که می‌تواند باید اقدام کند، بیان داشت: جهاد تبیین بهترین راه مقابله با سنگین‌ترین جنگ نرم دشمنان علیه کشورمان و کشورهای همسایه می باشد و دشمنان قسم خورده ملت ایران همواره تسلیم اراده ملت غیرتمند ایران هستند و دشمنان، بزرگترین شکست‌ها را خورده‌اند و توطئه‌های آنها در عرصه‌های مختلف حتی در عرصه تحریم‌ها و جنگ اقتصادی نقش بر آب شده است.

جهاد تبیین با حساسیت دنبال شود

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به جریان‌سازی‌های دشمنان در جهت تحریف تاریخ ایران عزیز، گفت:  دشمن سعی می‌کند مسائل نادرست را درست جلوه دهد. تبیین، جهاد علیه تحریف و روایت سازی دروغ دشمنان از وقایع کشور است و با تحقق جهاد تبیین دشمنان در جنگ شناختی شکست سنگینی خواهند خورد و همان‌گونه که انقلاب اسلامی با نهضت تبیین در برابر پیش‌زمینه‌های تاریخی و روش‌های غلط به پیروزی رسید، امروز با جهاد تبیین زمینه نقش‌آفرینی جوانان با اراده و با انگیزه ایران اسلامی و انقلابی فراهم خواهد شد

عظیمی در پایان این نشست خاطرنشان ساخت: افزایش امید در جامعه، نیازمند پیگیری جدی جهاد خدمت رسانی و جهاد تبیین است.

 

 

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 110359
کلمات کلیدی
زهرا   پاک
خبرنگار

زهرا پاک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب