شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/05/18 - 09:18
  • - تعداد بازدید: 366
  • - تعداد بازدیدکننده: 356
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

"روز خبرنگار" جلوه تلاشگران جبهه دانایی در توسعه رفاه و تعالی اشتغال ایران اسلامی

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی «سید صولت مرتضوی»، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

 هفدهم مردادماه، یادآور اراده هایی است که برای بازگویی حقایق و با جاری ساختن هرچه بیشتر شور زندگی از ظرفیت‌های ویژه خود برای امید آفرینی جامعه بهره می‌گیرند.
از این رو، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و به کسانی که آگاهانه، متعهدانه و دلسوزانه تصویر می‌گیرند و به آنانی که در تبیین گفتمان محرومان و صدای انقلاب می‌نویسند و ارزش قلم را پاس می‌دارند و ندای امیدآفرینی و اعتمادند، را به محملداران این روز تبریک و تهنیت می گویم .
امروز وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز خود را مرهون همدلی ها و همزبانی های حمایتگرانه و نقادانه خبرنگاران دانسته و جلوه گری تلاشگران جبهه دانایی را در توسعه رفاه و تعالی اشتغال ایران اسلامی ارج می نهد.
با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه قلم و آگاهی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد و تلاشگر کشورمان که ایفاگر نقش " جهاد تبیین در ارتقای سرمایه اجتماعی" هستند را مجدد تبریک می گویم و توفیق روز افزون این دیده بانان هویت ملی و حقوق اجتماعی را از ایزد منان خواستارم.
قلم‌هایتان پر بار و اندیشه‌های‌تان پر نور باد.

سید صولت مرتضوی

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

 

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 103797
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب