شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/10/22 - 12:45
  • - تعداد بازدید: 2160
  • - تعداد بازدیدکننده: 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در9 ماهه سال جاری؛

یک میلیون و 852 هزار نفر- ساعت آموزش های مهارتی در مراکز ثابت آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان اجرا شد

یک میلیون و 852 هزار نفر- ساعت آموزش مهارتی در مراکز ثابت استان گلستان در 9 ماهه سال جاری ارائه شد.

یک میلیون و 852 هزار نفر- ساعت آموزش مهارتی در مراکز ثابت استان گلستان در 9 ماهه سال جاری ارائه شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب،  مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان با اشاره به ضرورت تعمیق سواد مهارت در بین گروه های هدف در بدو ورود به فضای کسب و کار گفت: تحریم های ظالمانه، فرصتی مغتنمی است برای افراد علاقمند برای ورود به فضای کسب و کار و شرکت های دانش بنیان، تا با فراگیری مهارت های لازم در بستر دانش و فناوری نوین، به اقتصاد جامعه و خانواده خود کمک کنند.


حسینی طلب افزود: زمان طلائی به منظور فراگیری آموزش های مهارتی برای دانشجویان، تحصیل همزمان در مراکز دانشگاهی و آموزش  رایگان در مراکز فنی وحرفه ای است که تلفیق دانش و مهارت را فراهم می سازد.


 وی در ادامه تصریح کرد: در 9 ماهه سال جاری 809 دوره در قالب 35 گروه آموزشی برای 12 هزار و 440 نفر با حجم یک میلیون و 852 هزار نفر- ساعت در 338  عنوان حرفه در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد.
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان در پایان  افزود: جهش اقتصادی، با جنبش مهارت آموزی محقق می شود لذا با شناسائی نیازهای آموزشی جامعه و برنامه ریزی منسجم مبتنی بررویکرد فناورمحور می توانیم شتاب لازمه در عرصه تولید را فراهم کرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78371
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب