شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/12/25 - 12:05
  • - تعداد بازدید: 3612
  • - تعداد بازدیدکننده: 114
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات؛

یک میلیون ماسک و گان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تولید می شود

با امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات، با بهره گیری از ظرفیت آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد طراحی دوخت استان تهران به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا یک میلیون ماسک و گان تولید می شود.

 


با امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات،  با بهره گیری از ظرفیت آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد طراحی دوخت استان تهران به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا یک میلیون ماسک و گان تولید می شود.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به نقل از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، این تفاهم نامه به امضای رضا گرزین، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و سید حمیدرضا قریشی، رئیس سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات رسید.


رضا گرزین با اعلام این خبر گفت: هماهنگ کردن مراکز و آموزشگاه های مجاز، در اختیار قراردادن مکان و تجهیزات برای اجرای طرح، معرفی نیروهای متخصص آموزش دیده در بخش طراحی و دوخت به منظور انجام فرآیند تولید، از تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در این تفاهم نامه است.


وی افزود: تهیه و تامین مواد اولیه مصرفی برای تولید ماسک و گان، هماهنگی با سازمان غذا و دارو برای اجرای سلامت طرح و رعایت پروتکل های مربوط، تامین نیروی انسانی برای اجرای طرح در صورت ضرورت، هماهنگی با وزارت خانه های نیرو، نفت و ارتباطات برای حل هزینه های حامل های انرژی و انجام ضد عفونی محل کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای از تعهدات سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات در این تفاهم نامه است.


گفتنی است، تاریخ اجرای این تفاهم نامه از 25/12/98 تا  25/03/99 به مدت سه ماه خواهد بود و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.


بر اساس این گزارش، تفاهم نامه مذکور با هماهنگی حوزه مرکزی مقاومت بسیج سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منعقد شد.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83441
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب