شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/08 - 09:51
  • - تعداد بازدید: 2021
  • - تعداد بازدیدکننده: 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار زهک تأکید کرد:

یکی از الزامات رشد و توسعه اقتصادی، داشتن نظام آموزش مهارتی منسجم است

فرماندار شهرستان در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: یکی از الزامات رشد و توسعه اقتصادی، داشتن نظام آموزش مهارتی منسجم است .

فرماندار شهرستان زهک در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: یکی از الزامات های رشد و توسعه اقتصادی، داشتن نظام آموزش مهارتی منسجم است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان؛ خداداد اولیایی،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان با  فرماندار شهرستان زهک در راستای بررسی چالش ها و مشکلات مراکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفتگو کرد.


اربابی، فرماندار شهرستان زهک گفت: شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان و حرکت بر مبنای آن در نیل به هدف اثر بخش ترخواهد بود و این مهم در حال حاضر توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان در حال اجرا است .


فرماندار شهرستان زهک با اشاره به اینکه یکی از ضرورت ها و الزامات رشد و توسعه اقتصادی داشتن یک نظام آموزش منسجم برای ایجاد مهارتهای لازم در سرمایه های انسانی است، افزود: ارائه آموزش های مهارتی مبتنی بر نیازهای جامعه و داشتن قدرت بازاریابی و رقابت نیز حائز اهمیت است.


وی در ادامه برضرورت راه اندازی بازارچه فروش محصولات به عنوان مهمترین اصل در ترغیب مردم به فراگرفتن مهارت ها و تولیدکنندگی تأکید کرد و خواستار برگزاری دوره های گردشگری برای استفاده حداکثری از ظرفیت های اقلیمی استان سیستان و بلوچستان شد.


اولیایی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست افزود: رسالت آموزش های فنی و حرفه ای، افزایش توانایی ها، دانش، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوبتر کار در محدوده وظایف شغلی این اداره کل است.


وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نیاز به اشتغال معضل بزرگ کشور است، گفت: مجموعه آموزش فنی و حرفه ای ارائه آموزش های مهارتی را برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال هدف گذاری کرده و در راستای اهداف مشخص گام بر می دارد .

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78606
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب