شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/09/23 - 10:30
  • - تعداد بازدید: 3587
  • - تعداد بازدیدکننده: 145
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب رتبه اول جشنواره شهید رجایی در سال 1397توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور موفق به کسب رتبه اول جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۷ در بین سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور موفق به کسب رتبه اول جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۷ در بین سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در جشنواره شهید رجایی با کسب امتیاز 53/79 درصد( 79 و 53 صدم درصد) تحقق در مجموع امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی حائز « رتبه اول»  در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ در بین سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.


بنا براین گزارش، با هدف  تقدیر از سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که موفق به کسب رتبه در ارزیابی عملکرد سال 1397 شاخص های اختصاصی و عمومی جشنواره شهید رجایی شده اند، مراسمی با حضور معاونان و مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان های تابعه، بیستم آذرماه سال جاری در سالن 17 شهریور وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی برگزار شد.


بنا براین گزارش، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با امتیاز 53/79 درصد تحقق در مجموع امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی حائز تبه اول شد و با اهدای لوحی از سوی محمد شریعتمداری،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون  و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کارکنان  سازمان در ارزیابی عملکرد سال 1397 تقدیر کرد.


این گزارش می افزاید: رشد 4/11 درصدی ( 11 و چهار دهم درصدی) مجموع امتیازات سازمان که دارای بیشترین رشد در طول سال های گذشته و همچنین بیشترین رشد در بین سازمان ها، صندوق ها و ستاد وزارت متبوع بوده است، ارتقای سطح عملکرد سازمان از سطح متوسط به سطح خوب  و بیشترین رشد در رابطه با شاخص های عمومی 8/32 درصد (32 و هشت دهم درصد) در بین سازمان ها ، صندوق ها و ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از موفقیت های این سازمان در ارزیابی عملکرد سال 1397 بوده است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83023
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب