شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/12 - 10:32
  • - تعداد بازدید: 2191
  • - تعداد بازدیدکننده: 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه حرفه آموزی و اشتغال قالی بافی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ملکان افتتاح شد

کارگاه حرفه آموزی و اشتغال قالی بافی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی با جضور جمعی از مسئولان این استان افتتاح شد.

کارگاه حرفه آموزی و اشتغال قالی بافی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی با جضور جمعی از مسئولان این استان افتتاح شد.


کارگاه حرفه آموزی و اشتغال قالی بافی مرکز ملکان با همکاری بنیاد تعاون زندانیان آذربایجان شرقی و با حضور دکتر سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و فرماندار ملکان، افتتاح شد .


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مرکز مذکور با حضور سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس  شورای اسلامی، نماینده، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای  این استان و فرماندار ملکان  برگزار شد.


بنا بر این گزارش، حاضران این مراسم از کارگاه مهارت آموزی قالی بافی که با همکاري و مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و بنیاد تعاون زندانیان تجهيز و راه اندازي شده بود، بازديد کردند.


براساس این گزارش، مهارت آموزان در اين کارگاه آموزشي درحرفه هاي قالیبافی به تعداد 40 نفر و به روش کارآموزی در محیط واقعی کار (استاد -شاگردی) آموزش هاي فني و حرفه اي را فرا مي گيرند.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح کارگاه مذکور ضمن تشریح دیدگاه های آموزش مهارتی سازمان به بیان برنامه های آتی این اداره کل پرداخت.


همچنین رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و خانی، فرماندار شهرستان ملکان ضمن تشکر از اقدامات  اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی بر حمایت از آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای تأکید کرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79570
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب