شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/03/05 - 11:10
  • - تعداد بازدید: 2854
  • - تعداد بازدیدکننده: 152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی و اتاق اصناف ارومیه؛

کارگاه اتومکانیک مرکز آموزش فنی و حرفه ای دارالفنون ارومیه بازسازی و نوسازی می شود

تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد و اتاق اصناف ارومیه در راستای توانمندسازی مهارتی تعمیرکاران خودروهای سنگین و سبک شهرستان ارومیه منعقد شد.

 


تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد و اتاق اصناف ارومیه در راستای توانمندسازی مهارتی تعمیرکاران خودروهای سنگین و سبک شهرستان ارومیه منعقد شد.


به گزارش روابط عمومـي اداره کل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي، تفاهم نامه مذکور با هدف توانمندسازي تعميركاران خودروهاي سنگين و سبك شهرستان اروميه از نظر مهارت شغلي و به ویژه خودروهاي مدرن  6 و 8 سيلندر از طريق اجراي دوره هاي آموزشي مطابق با استانداردهاي سازمان آموزش فني حرفه اي كشور منعقد شد.


بنابر این گزارش، تعهدات اتاق اصناف ارومیه در این تفاهم نامه شامل: ارائه ساز و کارهای لازم برای شناسايي و معرفي متقاضيان دوره هاي آموزشي، همکاری در تهیه و تدوین استاندارد های آموزشی مورد نیاز و معرفی کارشناسان و متخصصان، تأمين مربي واجد شرايط و داراي صلاحيت حرفه اي برای ارائه آموزش هاي مهارتي درخواستي، تأمين تجهيزات و مواد مصرفي دوره هاي آموزشي مطابق با استانداردهاي مربوطه، همكاري در اجراي دوره هاي آموزشي محيط كار واقعي و مسئوليت حفظ و نگهداري فضاي آموزشي و تجهيزات و تأسيسات جانبي و نيز تجهيزات آموزشي كارگاه است.


این گزارش می افزاید: تعهدات اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربایجان غربی در تفاهم نامه مذکور نیز شامل: ثبت نام متقاضيان معرفي شده از سوي طرف دوم  در  دوره هاي آموزشي، تامين فضا و تجهيزات كمك آموزشي در مركز آموزش فني حرفه اي خواهران ارومیه، نظارت بر اجراي صحيح و مطابق استانداردهاي آموزشي، دوره هاي در حال اجرا و برگزاری آزمون و اعطای گواهینامه به شرکت کنندگان در دوره ها (در صورت قبولی در آزمون ) و ...  را فراهم کند.


این تفاهم نامه در 8 ماده تنظیم و به مدت دو سال قابلیت اجرا خواهد داشت.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80810
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب