شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/15 - 11:36
  • - تعداد بازدید: 2464
  • - تعداد بازدیدکننده: 100
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران:

کارگاه آموزش روستایی در روستای آبشینه افتتاح شد

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی کارگاه آموزش روستایی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران همدان در روستای آبشینه افتتاح شد.

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی کارگاه آموزش روستایی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران همدان در روستای آبشینه افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان،  در راستای  آموزش های مهارتی در روستاها به همت مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران (بیت الزهرا) این شهرستان کارگاه آموزش روستایی در رشته های فناوری اطلاعات، طراحی دوخت و صنایع دستی در روستای آبشینه مورد بهره برداری قرار گرفت.


بر اساس این گزارش،  در مراسم افتتاح این کارگاه نمایندگان مردم شهرهای همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل و مسئولان ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان و مدیران و کارشناسان سایر دستگاه های اجرایی حضور داشتند.


حمید رضا حاجی بابایی،  نماینده مردم شهرستان های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای در امر اشتغال گام های موثری برداشته است، عنوان کرد: این سازمان رسالت بزرگی در  حوزه اقتصاد مقاومتی و برگزاری آموزش های مهارتی برای کارجویان  داشته و همچنین شرایط ورود آنها را به بازار کار می کند.


بابایی نقش کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  را در اشتغال و اقتصاد مطرح ساخت و افزود: با اعتماد  به نیروهای فنی و مدیریت منابع داخلی خود می توانیم مؤثر تر واقع شویم.


در ادامه، خجسته، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ارگان های فعال و پویا در کشور،  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است که در زمینه اشتغال مولد و پایدار برای نسل جوان  به آن امیدوار هستیم.


وی گفت: با توسعه مباحث تئوری محور موافق نمی باشم چرا که تجربه ثابت کرده است هر گاه آموزشی به همراه مهارت باشد، آموزش کاملاً موفق ، ماندگارو منتج به اشتغال خواهد شد.


 همچنین وهب مختاران،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به اینکه آموزش های مهارتی موتور محرک اشتغال در کشور است گفت: تنها حلقه ی مفقوده در اشتغال و اقتصاد آموزش های مهارتی است.


وی آموزش را مبنای هر تغییر و تحول مطرح ساخت و افزود: آموزش های مهارتی هر منطقه با توجه به شرایط و نیاز بازار آن حوزه برنامه ریزی آموزشی می شود.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78768
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب