شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1400/05/17 - 08:05
  • - تعداد بازدید: 2014
  • - تعداد بازدیدکننده: 136
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک علی اوسط هاشمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

 


علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.


 متن پیام به شرح زیر است:


 با سلام  و تحیت


    در سالي كه با تدبير مقام معظم رهبري(مدظله العالي) با نام «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»  مزين شده است، جايگاه ارزشمند اصحاب جهادگر رسانه هاي ارتباط جمعي، آنان که با اندیشه روشن وکلام نافذشان  قلم را جان می بخشند  تا در مسير روشني افكار جامعه و آگاه سازي مردم، نقشي ارزنده برجاي نهند، بيش از هميشه نمايان است.


    در عصری که «انقلاب در حوزه مهارت» یک ضرورت جهانی است و مهارت؛ هنوزدر کشور ما در غربت است و از جایگاه واقعی خود در جامعه برخوردار نیست، به تریبون ها و صداهای بلند به گستره ایران نیازمندیم، همه ما باید «صدای مهارت» باشیم و در این راستا نقش آفرینی اصحاب  تلاشگر رسانه، پشتیبانی گرانبها و ارزشمند برای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  است. 


  هفدهم مرداد ماه؛ «روز خبرنگار» كه مقارن با سالروز شهادت شهيد والامقام «محمود صارمي» اسوه صداقت و از خودگذشتگي و مظهر شجاعت و رشادت  در عرصه مقدس اطلاع رساني است را ارج نهاده و اين روز را به همه خبرنگاران و تلاشگران رسانه هاي ارتباط جمعي تبريك مي گويم.


    بدین وسیله همراهي و همدلي بي دريغ اصحاب  دلسوز  و روشنگر رسانه با سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور که همچون پلي مستحكم در پيوند با مخاطبان  و پشتوانه اي گران بها در تعالي جایگاه مهارت در جامعه است را ارج نهاده و تقدير مي نماید.   


 برایتان آرزوی توفیق و اثربخشی روز افزون دارم.



 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 86568
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب