شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1399/02/11 - 10:44
  • - تعداد بازدید: 2954
  • - تعداد بازدیدکننده: 112
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک علی اوسط هاشمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن دوازدهم ارديبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم

مربيان بلند قدر سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با سلام و تحيت تشکیل «مجمع مربیان و کارشناسان سازمان» برای نخستین بار، از این باور نشأت گرفته است که گسترش نهضت مهارت افزایی در مسیر «جهش مهارت و تعالی سازمانی»، در گام نخست با نقش آفرینی همه جانبه همکاران سازمان میسر است. در این بین نقش بی بدیل مربیان ارجمند به عنوان سرمایه ارزشمند اجتماعی و اهرم اصلی هویت بخش سازمان بر کسی پوشیده نیست.

1.jpg

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):


«نقش معلم و مربى در جامعه‏ى ما، نقش تراز اول است.»


 


مربيان بلند قدر سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور   با سلام  و تحيت تشکیل «مجمع مربیان و کارشناسان سازمان» برای نخستین بار، از این باور نشأت گرفته است که گسترش نهضت مهارت افزایی در مسیر «جهش مهارت و تعالی سازمانی»، در گام نخست با نقش آفرینی همه جانبه همکاران سازمان میسر است. در این بین نقش بی بدیل مربیان ارجمند به عنوان سرمایه ارزشمند اجتماعی و اهرم اصلی هویت بخش سازمان بر کسی پوشیده نیست.


امروز اقبال گروه های مرجع و جریان ساز به اهمیت مهارت به عنوان ضرورتی ملی، با روندی مناسب در حال شکل گیری است. گسترش این هم افزایی، مطالبه گری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را می طلبد و در این راستا، توسعه فکر، نگاه مسئولانه و مشتاقانه و ایده های ارزشمند مربیان عزیز، به طور حتم راهگشا و سازنده است.


ضمن گرامیداشت دوازدهم ارديبهشت ماه؛ «روز بزرگداشت مقام معلم و شهادت استاد فرزانه، آيت الله شهيد مرتضي مطهری»، از تلاش های ثمربخش و بی دریغ شما مربیان معزز در دو بخش دولتی و خصوصی که با همت والا، افكار متعالي و تلاش بی دریغ خود در تحقق رسالت مقدس آموزش و تربیت سرمایه های انسانی توانمند، همواره مصمم و پرثمر گام نهاده ايد،  تقدير و تشكر مي نمايم.


 اميد آن است، در سایه عنایت حق تعالی، در سال جهش تولید، با هم فکری و همكاري خالصانه شما مربيان ارجمند در فضاي خردجمعی و همدلی، گام هايي اثربخش را در مسير جهش مهارت و اجتماعی  شدن  آن برای توسعه ایران عزیز رقم بزنيم.


 برایتان سلامت، سعادت  و صلابت را درعرصه های خدمت و اثرگذاری آرزومندم.


 دستان یاریگرتان را به مهر می فشارم .


علی اوسط هاشمی

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83599
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب