شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1400/09/23 - 08:52
  • - تعداد بازدید: 2270
  • - تعداد بازدیدکننده: 184
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام تبریک رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای و کشور به مناسبت هفته پژوهش و فناوری

غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری پیام تبریکی صادر کرد.

 


غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری پیام تبریکی صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری (20 تا 26 آذر) پیام تبریکی صادر کرد.


متن پیام به شرح زیر است:


بسمه تعالی


با سلام وتهنیت   


  هفته ملی پژوهش و فناوری را در شرایطی گرامی میداریم که جهان در حال تغییرات زیادی می‌باشد. فناوری با سرعت هشدار دهنده باعث میشود که آینده و چیزی که امروز غیر ممکن به نظر می رسد، هم اکنون به واقعیت بپیوندد. آینده چالش‌های ناشناخته‌ای را پیش روی ما خواهد آورد، که روش کار و زندگی ما را تغییر می‌دهد. ما بایستی برای این تغییرات فراگیر آماده باشیم، سازگار شویم و به استقبال این تحولات برویم. باید با پژوهش و نوآوری، فرآیند یادگیری را مجددا خلق کنیم. ما باید با دنیای دیجیتال، ارتباطات و سیستم های هوشمند سازگار شویم. همچنین به دنبال ارزشهایی مانند پایداری، همه شمولی و مشارکت باشیم. زمان آن رسیده که همدیگر را بشناسیم و مشارکت کنیم تا توانایی پیشرفت را به دست بیاوریم. زمان شنیدن، یادگیری و شبکه سازی است. ما می توانیم با مشارکت همگانی، ابداع روش‌های نواورانه برای مقابله با چالش‌های پیش رو و نهادینه ساختن فرهنگ ارزش محوری در آموزش فنی و حرفه‌ای به موفقیت و پیشرفت دست یابیم. امروز این کافی نیست که منتظر باشیم تا مشکلات پیش بیاید، بلکه باید همیشه یک قدم جلوتر از آن باشیم. این کافی نیست که فقط کیفیت بالایی داشته باشیم بلکه باید قسمتی از زیست بوم نوآوری باشیم و این امر حیاتی است.       در این جهان رقابتی، پژوهش و کشف روش های خلاقانه، پایدار و سازگار با تغییرات محیط پیرامون و بازار کار ما را در موضع برتری قرار خواهد داد. پژوهش، نوآوری، استاندارد سازی و برنامه‌های درسی پاسخگو به تحولات فناوری و صلاحیت‌های حرفه ای مورد نیاز بازار کار اکنون و آینده، اساس آموزش فنی و حرفه‌ای متعالی است.      


هفته پژوهش و فناوری را به همه همکاران و پژوهشگران حوزه آموزش فنی حرفه‌ای تبریک عرض می نمایم و آرزوی توفیق روز افزون در جهت اعتلای مهارت جامعه دارم.


غلامحسین حسینی نیا


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور



 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 87292
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب