شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/01 - 13:05
  • - تعداد بازدید: 2419
  • - تعداد بازدیدکننده: 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پروژه تجهیز و بازسازی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزنین استان قزوین افتتاح شد

پروژه تجهیز و بازسازی کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خوزنین استان قزوین همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مسئولان این استان افتتاح شد.

پروژه تجهیز و بازسازی کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خوزنین استان قزوین همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مسئولان این استان افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین، پروژه مذکور با حضور روح اله بابایی صالح،  نماینده مردم شهرستان آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی و علی رحمانی،  فرماندار بوئین زهرا صورت گرفت.


بابایی صالح،  نماینده مردم شهرستان البرز گفت: اکنون تنها راهی که بتوان نیروی انسانی را به سمت مهارت آموزی برای اشتغال پایدار هدایت کرد آموزش های فنی و حرفه ای است.


وی افزود: توسعه کارگاه های آموزشی از نیازهای جامعه کنونی است و باید به آن پرداخت.


منصور جلیلوند،  مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در آئین افتتاحیه پروژه مذکور گفت: امروز در كشور با يك تقاضاي مهم اجتماعي، سياسي و اقتصادي نسبت به آموزش هاي مهارتي مواجه هستيم.


جلیلوند در ادامه گفت: در حال حاضر مشاغل و نیازهای بازارکار و تکنولوژی های مربوطه مدام درحال تحول و تغییر هستند در نتیجه ابزار و تجهیزات آموزشی ما نیز باید برای پاسخگویی به نیاز های گسترده به روز باشد.  


جلیلوند با اشاره به افتتاح این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با توجه به نیاز منطقه از نماینده مجلس و فرماندار خواستارمساعدت تأمین بخشی از هزینه عمرانی برای ساخت کارگاه پرورش قارچ خوراکی و استخر پرورش آبزیان شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79235
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب