شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1400/12/03 - 14:24
  • - تعداد بازدید: 989
  • - تعداد بازدیدکننده: 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان همدان سفر می کند

حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای سردار شهید همدانی به استان همدان سفر می کند.


حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای سردار شهید همدانی به استان همدان سفر می کند.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، عبدالملکی، وزیر تعاون، به منظور افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای دو منظوره سردار شهید همدانی، 4 اسفند ماه سال جاری به شهرستان فامنین واقع در استان همدان سفر می کند.


در این سفر غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمود کریمی بیرانوند، سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت متبوع و علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان نیز وزیر کار را همراهی می کنند.


بنابراین گزارش مرکز آموزش فنی و حرفه ای دو منظوره سردار شهید همدانی شهرستان فامنین با هدف گسترش مهارت آموزی و بر اساس نیاز سنجی منطقه  احداث شده است.


این مرکز در زمینی به ابعاد 2 هزار و 796 متر زمین در دو طبقه و زیربنای 1400 متر در شهرستان فامنین ساخته شده است.


این مرکز  دو طبقه است که طبقه اول مختص برادران بوده و در رشته های اتومکانیک، برق و  کامپیوتر دوره های مهارتی برگزار می کند.


طبقه دوم این مرکز اختصاص به خواهران دارد و در رشته های خیاطی(دولتی)، صنایع دستی(مکرومه بافی کارگاه بخش خصوصی)، صنایع چرم، نقشه کشی، کارگاه خیاطی (بخش خصوصی) آماده ارائه آموزش های مهارتی به متقاضیان است.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 88940
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب