شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1400/08/12 - 09:56
  • - تعداد بازدید: 2499
  • - تعداد بازدیدکننده: 154
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مرکز تخصصی مهارت و فناوری خودرو ۹ دی و مرکز تربیت مربی بازدید کرد

دکتر حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۱۱ آبان سال جاری از کارگاه‌ های مرکز تخصصی مهارت و فناوری خودرو ۹ دی و دپارتمان فناوری آموزشی و تولید محتوای الکترونیکی مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی وحرفه‌ای بازدید کرد.

دکتر حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۱۱ آبان سال جاری از کارگاه‌ های مرکز تخصصی مهارت و فناوری خودرو ۹ دی و دپارتمان فناوری آموزشی و تولید محتوای الکترونیکی مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی وحرفه‌ای بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، سه شنبه، ۱۱ آبان سال جاری از کارگاه های مرکز تخصصی مهارت و فناوری خودرو ۹ دی دپارتمان فناوری آموزشی و تولید محتوای الکترونیکی مرکز تربیت مربی کرج بازدید کرد.


در بازدید از از کارگاه‌ های مرکز تخصصی مهارت و فناوری خودرو ۹ دی، حجت الله عبدالملکی از نزدیک مستقیم با مربیان و کارآموزان گفتگو کرد و از ظرفیت های مرکز مذکور بازید کرد.


در ادامه عبدالملکی با حضور در دپارتمان فناوری آموزشی و تولید محتوای الکترونیکی مرکز تربیت مربی و پژوهش‌ های فنی وحرفه‌ای کشور واقع در استان البرز در جریان فعالیت های صورت گرفته در حوزه تولید محتوای آموزشی مهارتی قرار گرفت.


رضا باجولوند، رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای در ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز اظهار کرد: در حوزه تولید محتوای الکترونیکی در بخش مهارت آموزی در همکاری با شبکه آموزش، تولید ۲۵۳ فیلم کوتاه آموزشی در حوزه مهارت آموزی برای عموم مردم، اجرای ۵۰ برنامه زنده از شبکه آموزش با عنوان برنامه زنگ هفت و  تدوین ۴۵ بسته محتوای الکترونیکی چندرسانه ای برای آموزش مربیان صورت گرفته است. 


  نمایش بخشی از تولید محتوای الکترونیکی مذکور و ارتباط وبیناری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بخشی دیگر از برنامه های حضور وی در این مرکز بود.


در این بازدید، غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سیدمرتضی موتور‌چی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت متبوع و تعدادی از مدیران سازمان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می کردند.


خاطرنشان می سازد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان بازدید از مرکز تخصصی مهارت و فناوری خودرو ۹ دی، در دست نوشته ای با آرزوی توفیق و سلامتی برای دست‌ اندرکاران، مربیان و مهارت آموزان مرقوم کرد: در این مرکز، درهم آمیختگی صنعت و آموزش را دیدیم. توسعه آموزش‌های مهارتی در حاشيه صنایع بزرگ، یک سیاست پیشرفته در راستای ارتقای هم‌ زمان اشتغال و بهره‌وری در تولید است.



  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 86998
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب