شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1400/01/22 - 11:46
  • - تعداد بازدید: 2490
  • - تعداد بازدیدکننده: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عراق سفر کرد؛ سند برنامه اقدام مشترک پنج ساله بین وزارت کار ایران و عراق امضا می شود

شریعتمداری، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به منظور گفت و گو پیرامون موضوعات مشترک و گسترش تعاملات و روابط در حوزه های مرتبط با این وزارتخانه، شب گذشته به عراق سفر کرد.


شریعتمداری، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به منظور گفت و گو پیرامون موضوعات مشترک و گسترش تعاملات و روابط در حوزه های مرتبط با این وزارتخانه، شب گذشته به عراق سفر کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛  علی حسین شهریور، مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: علاوه بر گفت و گو در خصوص زمینه های مختلف ،سند برنامه اقدام مشترک پنج ساله بین وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و وزارت کار و امور اجتماعی عراق امضا می شود.


مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، سند همکاری را مرتبط با حوزه های روابط کار،اشتغال، فنی و حرفه ای، رفاه و تامین اجتماعی و برگزاری کمیته های مشترک دانست و از آن به عنوان نقشه راه همکاری های دو کشور یاد کرد.


وی دیدار با برخی مقامات از جمله وزرای کار و دارایی و بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای را از جمله برنامه های سفر دو روزه شریعتمداری به عراق برشمرد.


شهریور،  همچنین یادآور شد، در طول یک سال گذشته به رغم شرایط حاصل از شیوع کرونا و عدم امکان برقراری ارتباط، زمینه گسترش همکاری‌ها با دوازده کشور فراهم و برنامه ریزی شد.


وی تاکید کرد: وزارتخانه زمینه همکاری‌های مشترک و دوجانبه با کشورهای روسیه، مکزیک، بلغارستان، ارمنستان، افغانستان، آذربایجان، قطر، ترکمنستان، فنلاند، تاجیکستان، عراق و قرقیزستان را در حوزه های روابط کار، اشتغال، آموزش‌های فنی و حرفه ای، تامین اجتماعی و ... فراهم نمود.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 86020
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب