شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/14 - 08:00
  • - تعداد بازدید: 1738
  • - تعداد بازدیدکننده: 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دستاوردهای مهارتی کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای دماوند بازدید کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی، از دستاوردهای مهارتی کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای دماوند بازدید کرد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی، از دستاوردهای مهارتی کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای دماوند بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی مراکز آموزش فنی و حرفه ای دماوند، رئیس مرکز برادران دماوند با بیان اینکه این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شده است، گفت: بسیاری از مردم با پتانسیل‌ های بازار کسب و کار آشنایی ندارند و برگزاری نمایشگاه هایی از این دست می‌تواند فرهنگ مهارت آموزی را جایگزین مدرک گرایی نموده به طوری که جوانان با مهارت و کاربلدی بیشتری به سمت بازار کسب و کار حرکت کنند.


داود کبریا پاشا  با اشاره به این مطلب که در این نمایشگاه بخشی از فعالیت‌های مختلف آموزشی و دستاوردهای مهارتی کارآموزان در بخش خصوصی و دولتی به نمایش گذاشته شده بود، اذعان نمود: فعالیت در حوزه آموزش های نوین و معرفی الگوهای مناسب کارآفرینی و در توسعه اشتغال مولد و پایدار و ایجاد فرصت های جدید شغلی و رفع بیکاری جوانان نقش موثری دارد.


در ادامه رئیس مرکز خواهران دماوند خاطرنشان ساخت: نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای این مجموعه در بیش از 10 غرفه در رشته های انرژی خورشیدی، صنایع دستی، اتومکانیک، جوشکاری، گیاهان دارویی، فناوری اطلاعات، امور مالی و بازرگانی، تراشکاری و ... در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.


لیلا آقارفیعی با تأکید بر لزوم شناخت مسیر توسعه کسب و کار جهت ارائه آموزش های مورد نیاز با آن، افزود: می توانیم با شناسایی زمینه‌های جدید مشاغل خانگی، معرفی الگوهای مناسب کارآفرینی، ارائه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای با در نظر گرفتن  ظرفیت ها و پتانسیل های خاص جغرافیایی هر استان، در توسعه اشتغال زایی و ایجاد فرصت های جدید شغلی به موفقیت بیشتری دست یابیم.


بر اساس این گزارش، آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با حضور دکتر جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجت الاسلام فتاح دماوندی امامت جمعه شهرستان، صفری فرماندار دماوند، میرزائی نیکو نماینده محترم مجلس  شورای اسلامی برگزار شد و به بهره برداری رسید.


شایان ذکر است مقامات و مسئولین حاضر در آیین افتتاح ضمن بازدید از دستاوردهای مهارتی کارآموزان مراکز دماوند با آنان به گفتگو پرداختند.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78737
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب