شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/10/23 - 13:27
  • - تعداد بازدید: 2225
  • - تعداد بازدیدکننده: 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور؛

همایش تخصصی طرح ارزشیابی مهارت با الگوی سنجش عملکردی و رویکرد آزمون های پروژه محور برگزار شد

همایش تخصصی طرح ارزشیابی مهارت با الگوی سنجش عملکردی و رویکرد آزمون های پروژه محور در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

همایش تخصصی طرح ارزشیابی مهارت با الگوی سنجش عملکردی و رویکرد آزمون های پروژه محور در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی وحرفه ای کشور،  همایش  دو روزه یاد شده با حضور مدیرکل و کارشناسان دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مربیان و متخصصان بخش دولتی و خصوصی این سازمان از بیست و دوم دی ماه جاری آغاز و تا بیست و سوم دی ماه جاری ادامه می یابد.


حسن کشاورز جوبنه،  مدیرکل دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: در راستای اجرای برنامه های یکصد روزه معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان، دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای به منظور تحقق سنجش عملکردی، اقدام به تشکیل گروه های تخصصی در بخش های دولتی و خصوصی در 15 استاندارد پر مخاطب کرده است .


مدیر کل دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: پس از برگزاری جلسات تخصصی مقدماتی در این 2 روز، ابتدا اهداف اجرای طرح ارزشیابی مهارت با الگوی سنجش عملکردی و رویکرد آزمون های پروژه محور تبیین شد.


 وی افزود:  با برگزاری یک دوره آموزشی با عنوان نحوه اجرای آزمون های پروژه محور، گروه های تخصصی در کارگاه ها حضور یافته و بر اساس دستورالعمل ها و شیوه نامه ها اقدام به طراحی پروژه های آزمون عملی می کنند.


 


 


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78410
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب