شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/09/06 - 10:03
  • - تعداد بازدید: 4737
  • - تعداد بازدیدکننده: 158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

نهضت مهارت آموزی با تفکر بسیجی در کشور گسترش می یابد

ارسلان ازهاری، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در مراسم گرامیداشت هفته بسیج، بر گسترش مهارت آموزی با تفکر بسیجی در کشور تأکید کرد.

 


ارسلان ازهاری، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در مراسم گرامیداشت هفته بسیج، بر گسترش مهارت آموزی با تفکر بسیجی در کشور تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور جمعی از فرماندهان حوزه بسیج دستگاه های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان و مدیران سازمان و همکاران، چهارم آذرماه سال جاری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.


 بنابراین گزارش، در این مراسم، ازهاری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یعنی ایثار، ازخودگذشتگی، صاف و صادق بودن، عشق به اقتدار و سربلندی ایران اسلامی، بسیج یعنی مردم، با هم بودن، یکصدا بودن برای عزت، افتخار و آبادانی میهن،بسیج مجموعه ای از خصائل نیکو است که توصیف آن در هیچ واژه ای نمی گنجد.


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با اشاره به وضعیت کنونی اشتغال در کشور، گفت: ایجاد شغل پایدار تنها با مهارت آموزی و تربیت انسان ماهر امکان پذیر است.


وی، بر نقش مهم سازمان در ایجاد مهارت و تشکیل بسیج مهارتی با تکیه بر تفکر بسیجی تأکید کرد و مهارت افزایی در تمام سطوح جامعه را مستلزم همکاری بسیجی وار تمام دستگاه های اجرایی کشور و ورود آنها به عرصه مهارت آموزی دانست.


 در پایان این مراسم، از بسیجیان نمونه و اعضای شورای بسیج سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تقدیر شد.


















 


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81939
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب