شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/07/28 - 09:25
  • - تعداد بازدید: 3959
  • - تعداد بازدیدکننده: 201
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نمایندگان موسسه آلمانی سکوا از مرکز تربیت مربی بازدید کردند

نمایندگان موسسه آلمانی سکوا sequa در ایران از مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بازدید کردند.

 


نمایندگان موسسه آلمانی سکوا sequa در ایران از مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هفدهم مهرماه 98  سالجاری، پیتر کریسه، کارشناس امور عمران و ساختمان دفتر مرکزی موسسه sequa در آلمان و روناک فضلی،  مدیر بخش آموزش های فنی و حرفه ای دفتر موسسه sequa در ایران، ضمن بازدید از دپارتمان های آموزشی صنعت ساختمان و تاسیسات مرکز، در نشست بررسی همکاری مشترک برای آموزش مربیان صنعت ساختمان برای آموزش پناهجویان افغان که در سالن جلسات دفتر ریاست مرکز با حضور کریم دلاویز معاون آموزش و طوسی نماینده ستاد سازمان برگزار شد، حضور یافتند.


در ابتدای این نشست کریم دلاویز معاون آموزش مرکز، ضمن معرفی و تشریح فعالیت های ملی و بین المللی مرکز تربیت مربی، اعلام آمادگی همکاری در زمینه آموزش مربیان صنعت ساختمان به عنوان فاز اول پروژه، ظرفیتها و توانمندی های مرکز تربیت مربی در ارائه آموزش های تخصصی و مهارت های نرم به مربیان و همچنین همکاری با موسسات مطرح بین المللی را تشریح نموده و بر لزوم احصاء نیازهای آموزشی و تجهیزاتی تاکید نمود.


بنابراین گزارش:  طوسی،  نماینده ستاد سازمان،  مراحل اجرای پروژه شامل:  بازدید از کارگاه های صنعت ساختمان و بررسی تجهیزات و اعلام کمبودها، آموزش مربیان در مرکز تربیت مربی پس از تجهیز کارگاه  و در مرحله نهایی آموزش به پناهندگان افغان توسط مربیان آموزش دیده را تشریح و تبیین کرد.


در ادامه پیتر کریسه،  کارشناس امور عمران و ساختمان دفتر مرکزی موسسه sequa در آلمان با تجوه به تجربیات و ظرفیت های مرکز، تمرکز آموزش مربیان را در مرکز تربیت مربی بسیار مناسب اعلام نمود و از آموزش به کارآموزان در زمینه های : بتن،  بنائی،  گچکاری، کاشیکاری،  دیوار و سقف خشک، کار با چوب، داربست، ایمنی در حین کار و عایق بندی خبر داد .


همچنین در این نشست مقرر شد،  ضمن بررسی لازم در خصوص تطبیق  برنامه های درسی، فهرستی از نیازهای آموزشی و تجهیزاتی به طور ویژه در زمینه صنعت ساختمان تهیه و به موسسه sequa ارائه گردد. همچنین به پیشنهاد معاون آموزش مرکز، لزوم اضافه شدن آموزش های جوشکاری ساختمان با توجه به اهمیت و ضرورت آن به برنامه آموزشی مطرح و مورد توافق قرار گرفت.


شایان ذکر است، موسسه غیر دولتی و عام المنفعه sequa در سه حوزه تخصصی: آموزش های فنی و حرفه ای، ظرفیت سازی برای شرکاء و ارتباط با اتاق های بازرگانی فعالیت می نماید. که با هدف بهبود شرایط اشتغال و معیشت پناهجویان و با توافق به عمل آمده میان موسسه و اداره کل اتباع وزارت کشور، مجوز فعالیت برای ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای برای پناهجویان افغان در استانهای تهران، خراسان رضوی، کرمان و البرز توسط موسسه اخذ گردیده و  TVTO به عنوان شریک اصلی موسسه در پروژه آموزش های فنی و حرفه ای در 5 رشته تخصصی و اولویت رشته صنایع ساختمان برگزیده شده است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81740
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب