شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/03/05 - 11:13
  • - تعداد بازدید: 2690
  • - تعداد بازدیدکننده: 89
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نماینده سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور از مناطق سیل زده استان خوزستان بازدید کرد

نماینده سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در بازدید از روستاهای شهرستان های سوسنگرد، حمیدیه و شادگان در جریان مشکلات و نحوه امدادرسانی به مردم سیل زده این روستاها قرار گرفت.

 


نماینده سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور  در بازدید از روستاهای شهرستان های سوسنگرد، حمیدیه و شادگان در جریان مشکلات و نحوه  امدادرسانی  به مردم سیل زده این روستاها قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان، داود ناصری امید در نشست ارائه گزارش و بررسی نحوه ادامه خدمت در عرصه سیل، با قدردانی از همه فعالان عرصه خدمت، ضمن انتقال پیام تقدیر و تشکر معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور گفت:  درابتدای وقوع سیلاب در مناطق مختلف کشور بنا به دستور مقام عالی سازمان، ستاد بحران رسیدگی به امور سیل زدگان تشکیل شد.


وی افزود: در راستای امداد رسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناطق سیل زده نیروهای امدادی جهادگر و کمک های مورد نیاز به این مناطق اعزام شدند.


ناصری امید با تشکر از فعالیت نیروهای جهادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در امداد رسانی به مناطق سیل زده این استان، گفت: اوضاع در مناطق سیل‌زده رو به بهبودی است، ولی عوارض سیل همچنان وجود دارد که یاری ‌رساندن در مقطع کنونی برای نجات مردم از این معضلات باید در اولویت کار قرارگیرد.


وی با اشاره به اعلام آمادگی کارکنان سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور  برای یاری به  سیل‌زدگان، گفت: در دوران پساسیل با یاری نیروهای جهادی برای بازسازی منازل مسکونی تخریب شده کمک خواهیم کرد.


ناصری امید تصریح کرد: بازسازی مناطق سیل‌زده و ایجاد اشتغال، دو اولویت مهم در پساسیل است و آموزش فنی وحرفه ای آمادگی دارد با اجرای آموزش مهارتی تقاضا محور و هدفمند زمینه اشتغال و  ترغیب جوانان به فعالیت اقتصادی و تولیدی فراهم کند.


 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان خوزستان با اشاره به فعالیت مردم و نیروهای جهادی در مقابله با سیل، گفت: درساعات اولیه وقوع سیل در استان این اداره کل اقدام  به تشکیل ستاد بحران به منظور خدمت رسانی به مردم  آسیب دیده از سیل استان خوزستان کرد و  بخشی ازخدمات  مورد نیاز را به مناطق سیل زده اعزام کرد.


 سواعدی  از همراهی و نقش آفرینی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای کشور قدردانی کرد و ادامه داد: به طور قطع مردم قدرشناس خوزستان این همراهی را از یاد نخواهند برد و قدردان این حس  دوستی و ایثارگرایانه مردم خواهند بود.


گفتنی است، درپایان از کارکنان جهادگر و امداد رسان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان  به مناطق سیلزده با اهدای لوح تجلیل شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80811
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب