شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/11/21 - 16:42
  • - تعداد بازدید: 3369
  • - تعداد بازدیدکننده: 132
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هم زمان با چهل و یکمین سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي؛

نمايشگاه دستاوردهاي مهارت آموزی برپا می شود

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هم زمان با چهل و یکمین سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، نمايشگاه دستاوردهاي مهارت آموزی را در فضای بیرونی مقابل سازمان برپا می کند.

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هم زمان با چهل و یکمین سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي،  نمايشگاه دستاوردهاي مهارت آموزی را در فضای بیرونی مقابل سازمان برپا می کند.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در راستای ترویج و گسترش فرهنگ مهارت آموزي و معرفي خدمات و ظرفیت­ آموزش­هاي فني و حرفه اي به مخاطبان، غرفه های فرهنگی و آموزشی در فضای بیرونی مقابل سازمان، روز سه شنبه، بیست و دوم بهمن ماه 1398، از 8 صبح تا 12 ظهر دایر است.


بر اساس اين گزارش، با حضور فعال بخش خصوصی، غرفه های این نمایشگاه در حرفه های تعمیر کار تلفن همراه، الکترونیک، برق صنعتی، معماری، سخت افزار و نرم افزار رایانه، فناوری اطلاعات،  حسابداری، گردشگری، شیرینی پزی، طبخ قهوه و پیرایش مردانه برپا می شود.


غرفه تعمیر کار تلفن همراه در مقابل درب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برپا می شود.


همچنین غرفه فرهنگی سازمان با عنوان انقلاب تا ظهور با محوریت بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی دایر است.


این گزارش می افزاید: همزمان با نمایشگاه مذکور، کارشناسان میز خدمت و مشاوره و هدایت آموزشی سازمان در حوزه های مختلف ثبت نام دوره ها، آموزش، پژوهش و... به ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان می پردازند.


همچنین بخشی از فضای بیرونی سازمان به جایگاه صدا و سیما با برگزاری برنامه های متنوع از جمله: گروه سرود، تئاتر و مسابقه برای کودکان اختصاص یافته است.


برپایی ایستگاه انتقال خون،گریم چهره کودکان از دیگر برنامه های فرهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در چهل و یکمین سالروز  پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83328
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب