شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/01/27 - 12:04
  • - تعداد بازدید: 2338
  • - تعداد بازدیدکننده: 75
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با هدف اصلاح فرآیند های اداری، بهره وری کارکنان و پاسخگویی شفاف برگزار شد:

نشست کمیته پایش برنامه های اداره امور عمومی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان

نشست کمیته پایش برنامه های اداره امور عمومی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با محوریت اصلاح فرایند های اداری و بهره وری کارکنان و نیز پاسخگویی شفاف برگزار شد.

 


نشست کمیته پایش برنامه های اداره امور عمومی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با محوریت اصلاح فرایند های اداری و بهره وری کارکنان و نیز پاسخگویی شفاف برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، نشست مذکور با حضور سید علیرضا حسینی طلب، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای، معاون اداری و پشتیبانی، رئیس اداره امور عمومی و پشتیبانی، مدیر حراست و ارزیابی عملکرد و مجموعه پرسنل حوزه اداره امور عمومی و پشتیبانی  این اداره کل برگزار شد.


حسینی طلب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمام کارکنان حوزه امور اداری و پشتیبانی گفت : این حوزه در طی سال 1397 عملکرد مثبتی  داشت و از آنان می خواهیم که بهره وری را سرلوحه کار های خود قرار دهند و رضایت کارکنان و ارباب رجوع هدف مشخص آنان در سال جاری باشد.


وی همچنین از اصلاح فرایند های اداری و بهره وری کارکنان و نیز پاسخگویی شفاف به عنوان اهداف سال جاری نام برد و گفت: از حوزه امور اداری و پشتیبانی می خواهم  تا در کوتاه ترین زمان ممکن و دقت بالا نسبت به انجام امورات و انتظارات به حق کارکنان، اهتمام ورزند.


حسینی طلب همچنین با بیان این مهم که دشمن یقیناً به اهداف شوم خود در کمرنگ کردن خدمات مثبت دستگاه های اجرایی به ملت نخواهد رسید، گفت: حفظ و صیانت از سرمایه های ارزشمند انسانی از وظایف دستگاه های اجرایی است که باید مدنظر قرار گیرد.


در این جلسه، غلامرضا رحمتی، رئیس اداره امور عمومی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان به بیان گزارش جامعی از عملکرد حوزه های مختلف اداره فوق در واحد های کارگزینی، امور اداری و پشتیبانی و آموزش کارکنان دبیرخانه، نقلیه، خدمات و کارپردازی و انتشارات پرداخت و از ارائه و مسائل و راهکار های پیشنهادی سخن گفت.


شایان ذکر است، در این جلسه همچنین با اهدا لوح تقدیر از زحمات رئیس و تمام همکاران این حوزه تقدیر و تشکر شد.


لازم به ذکراست، مقرر شد، تمام  ادارات ستادی شامل اداره امور عمومی و پشتیبانی، اداره سنجش و ارزشیابی مهارت، اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، اداره امور موسسات و کارآموزی آزاد، واحد حراست و روابط عمومی نسبت به تشریح برنامه های خود در سال 98 اقدام و همچنین برنامه های اجرا شده در سال 97 را بررسی و آسیب شناسی نمایند.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80026
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب