شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/09/28 - 15:41
  • - تعداد بازدید: 3001
  • - تعداد بازدیدکننده: 132
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هم اندیشی مدیران حراست ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران حراست ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها امروز، بیست و هشتم آذرماه جاری در محل ستاد سازمان برگزار شد.

نشست هم اندیشی مدیران حراست ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها امروز، بیست و هشتم آذرماه جاری در محل ستاد سازمان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رحمت اله مهنی،  مدیرکل دفتر حراست مركزي سازمان در نشست مذکور، به ارائه گزارش عملکرد حوزه حراست در بخش های  It و به روز رسانی تجهیزات حراست و حراست فیزیکی و ... پرداخت.


مدیرکل دفتر حراست مرکزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: نهاد حراست یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلقی می شود که عهده دار وظایف مهمی در سلامت تمام بخش های دستگاه است.


وی افزود: حراست حافظ امنیت پایدار و ایجاد آرامش برای کارکنان است.


مهنی در خصوص وظیفه حوزه حراست گفت: وظیفه حراست، حفاظت و صیانت از ارزش های نظام و پیشگیری از آسیب ها و تهدیدات احتمالی است.


مدیرکل دفتر حراست مرکزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: مجموعه حراست سازمان با اعتقاد بر اصل قدرت منطق، قضاوت عادلانه، عدم تصمیم عجولانه و عدم برخورد حذفی و با اصل دانستن 3 مؤلفه شرع، قانون و اخلاقیات وظیفه خود را انجام می دهد.


مهنی از به روز رسانی سیستم دفتر مرکزی حراست همه استان ها ظرف 2 ماه گذشته خبر داد و افزود: با این اقدام از بسیاری از هزینه های سازمان در بخش اسناد و IT صرفه جویی شده است.


وی در ادامه گفت: حراست فیزیکی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با وجود 673 اداره کل و مراکز آموزشی تابعه به عنوان محیط های که تحت نظارت الکترونیکی و کنترل فیزیکی قرار می گیرند، موضوع مهمی است.


وی با اشاره به ضرورت حفاظت فیزیکی از تجهیزات ارزشمندی که در مراکز آموزشی وجود داد، بر اهمیت حفاظت از تجهیزات تأکید کرد.


مهنی همچنین از الکترونیکی شدن 15 هزار پرونده پرسنلی سازمان خبر داد و بر اهمیت جایگاه حراست تأکید کرد.


مدیرکل دفتر حراست مرکزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر اهمیت ارتقای جایگاه شغلی کارکنان حراست به منظور افزایش انگیزه آنها تأکید کرد.


 


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77871
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب