شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/07/10 - 12:05
  • - تعداد بازدید: 3003
  • - تعداد بازدیدکننده: 122
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری:

نشست مشترکی با مسئولین اتاق بارزگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز در محل اتاق بازرگانی این استان برگزار شد

ر راستای اجرایی شدن تفاهم نامه آموزشی همکاری، نشست مشترکی با مسئولین اتاق بارزگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز در محل اتاق بازرگانی این استان برگزار شد .

در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه آموزشی همکاری، نشست مشترکی با مسئولین اتاق بارزگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز در محل اتاق بازرگانی این استان  برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، این  نشست با حضور تقی غیاثی تبار،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان، رحیم بنامولائی، رئیس اتاق بازرگانی استان البرز،  مدیرکل، مسئول آموزش در صنایع و صنوف، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز و هیأت همراه با هدف ارتقاء سطح آموزش های مهارتی استان در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.


بنا بر این گزارش؛ در این نشست، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز،  به تشریح مأموریت ها، رسالت و اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه پرداخت.


ایشان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان با اتاق بازرگانی،صنایع، معادن وکشاورزی ایران، ضمن تأکید بر ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی نیروهای کار صنایع و شرکت های استان و ارائه آموزش به صورت هدفمند بر اساس نیاز صنایع، آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز را برای اجرایی نمودن این تفاهم نامه در سطح استان با همکاری و مشارکت اتاق بازرگانی البرز اعلام کرد.


غیاثی تبار، استفاده از توانمندی های طرفین به منظور توسعه آموزش های مهارتی، ارتقاء صلاحیتهای فنی و حرفه ای، توانمندسازی بنگاه های عضو اتاق بازرگانی البرز، توسعه فرهنگ مهارت آموزی و افزایش بهره وری از طریق آموزش های عملی و کاربردی برای انسجام بخشی به آموزش های شاغلین بخش های مختلف را خواستار شد.


در ادامه این گزارش: رحیم بنامولائی،  رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز ضمن تشکر از اهتمام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در امر مهارت آموزی گفت: حلقه مفقوده صنعت، مهارت آموزی است  و امیدواریم با اجرایی شدن تفاهم نامه منعقده، گام مهمی در راستای رفع نیازهای اساسی صنایع استان برداشته شده و شاهد تحول اساسی در بخشهای مختلف استان البرز باشیم.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81627
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب