شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1401/01/28 - 09:33
  • - تعداد بازدید: 1062
  • - تعداد بازدیدکننده: 238
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مشاورین بانوان و خانواده ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد

با هدف تببین شرح وظایف و راهبردهای حوزه بانوان و خانواده نشست مشاورین بانوان و خانواده ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.


با هدف تببین شرح وظایف و راهبردهای حوزه بانوان و خانواده  نشست مشاورین بانوان و خانواده ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در این نشست که به صورت وبیناری و با حضور دکتر بختیار خلج، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور زنان و خانواده، معصومه پاپی نژاد،  مسئول امور زنان و خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و محمد جامه بزرگی، رئیس شواری فرهنگی اجتماعی و مدیرکل حراست سازمان برگزار شد، نمایندگان امور زنان و خانواده مناطق هشتگانه سازمان به بیان نقطه نظرات مشاورین بانوان و خانواده سایر استان ها پرداختند.


بختیار خلج، در این نشست با اشاره به جایگاه سیاست گذاری، نظارت و راهبری حوزه زنان و خانواده، بیان داشت: وزارت مردم نسبت به تحکیم خانواده و اجرای قوانین مرتبط با این حوزه عزم راسخ دارد و با توجه به اهمیت این موضوع به دنبال ایجاد ساختار تشکیلاتی برای این جایگاه است.


جامه بزرگی نیز در این نشست گفت: خانواده رکن اساسی و مهم ترین کانون جامعه است و زن در تاریخ ایران و اسلام محور تعاملات اجتماعی بوده است.


وی با اشاره به ابلاغ آئین نامه شورای فرهنگی اجتماعی سازمان بر حضور مشاور بانوان و خانواده به عنوان عضو این شورا در جلسات تاکید کرد.


پاپی نژاد نیز با تبیین شرح وظایف مشاورین بانوان و راهبردهای کلان این حوزه، عناوین فعالیت های این حوزه در سال 1401 را اعلام کرد  تا در برنامه 3 ماهه اول 1401 با همکاری مشاورین استانی منتج به تهیه سند راهبردی این حوزه در سازمان آموزش  فنی و حرفه ای کشور شود.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 91083
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب