شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/07/03 - 10:52
  • - تعداد بازدید: 4251
  • - تعداد بازدیدکننده: 103
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست صمیمی معاون وزیر و رئیس سازمان با همکاران برگزار شد

نخستین نشست علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان با همکاران ستاد سازمان در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع، ارزیابی عملکرد، حقوقی، گزینش و حراست برگزار شد.


 


نخستین نشست علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان با همکاران ستاد سازمان در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع، ارزیابی عملکرد، حقوقی، گزینش و حراست برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نخستین نشست کارکنان حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع، ارزیابی عملکرد، حقوقی، گزینش و حراست،با علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان امروز چهارشنبه، 3 مهر ماه برگزار شد.


بنا براین گزارش، در آغاز هاشمی، ضمن تسلیت شهادت حضرت سجاد(ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، ملت ایران را ملتی با اراده و متمدن به زمان نامید.


هاشمی با تأکید بر اخلاق مداری، گسترش مهر و دوستی در محیط کار، اساس کار خود در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ایجاد پارلمان بر اساس هم اندیشی و خرد جمعی بیان کرد و گفت: بر همین اساس انتخاب سه  کارشناس از هر استان و ستاد برای تشکیل شورا و هم اندیشی به زودی آغاز می شود.


وی، با تأسی به آیات قرآن در خصوص شأن و جایگاه مشورت، آن را عاملی برای  تکریم مقام انسان دانست و گفت: تا کنون نتوانسته ایم مهارت را به صورت علمی و در حد مدارک دانشگاهی نشان دهیم و راه برون رفت ازدرآمد کم، ضعف ساختاری، ضعف مدیریتی و آموزشی با ایجاد روحیه تفکر جمعی و همگرایی امکان پذیر است.


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بر تغییر نگاه جامعه بر مهارت تأکید کرد و گفت: در کشوری که نرخ بیکاری و فقر بالا است و سخن از اشتغال است، رونق تولید و ارتقا کیفیت با بازنگری جدی در آموزش ها و چابک سازی آن ممکن می شود.


هاشمی، مرجع مهارت در کشور را سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نامید و گفت: برای رسیدن به جایگاه رفیع و ارزشمند و نگاه کلان به مهارت اولویت باید فن، مهارت و ایجاد رشته های مورد نیاز جامعه باشد.


وی افزود: با تکیه بر عدالت و روحیه نقد پذیری، باید افراد مستعد را شناسایی کنیم تا بدون دخالت رابطه و تبعیض جنسیتی  و بر اساس شایستگی و درایت و سلامت رشد کنند و در همین زمینه با چند نفر از همکارن گفتگو کرد.


بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست، ارسلان ازهاری، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، به ارائه آماری از وضعیت فعلی نیروهای سازمان و فعالیت های انجام شده پرداخت.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81588
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب