شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/15 - 10:51
  • - تعداد بازدید: 2049
  • - تعداد بازدیدکننده: 80
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور؛

نشست تخصصی حوزه ذیحسابی و امور مالی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد

نشست تخصصی حوزه ذیحسابی و امور مالی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

نشست تخصصی حوزه ذیحسابی و امور مالی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،  نشست مذکور با حضور ناصر دلیری، ذیحساب و مدیرکل امور مالی این سازمان به همراه همکاران حوزه مربوطه،  رئیس، معاونان و مسئولان حوزه مالی این مرکز برگزار شد.


دلیری در نشست مذکور گفت: این نشست با هدف ایجاد تعامل و همفکری بین واحد ها با رویکرد مشورتی و ارائه طریق صورت پذیرفته است.


 وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که  امورات حوزه ذیحسابی و امورمالی با انجام همفکری، کار کارشناسی به خوبی انجام شود.


ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  بر اهیمت جایگاه مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور در ارتقاء و توسعه آموزش های مهارتی تأکید کرد.


دلیری ادامه داد: حضور همه همکاران حوزه امور مالی در نشست مذکور نشان از اهمیت جایگاه مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای است.


وی در ادامه بر برگزاری نشست ها و جلسات تخصصی به منظور بررسی امور و تعامل همکاران با هم، ماهی یکبار در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی وحرفه ای کشور تأکید کرد.


ابوطالب جلالی، رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور در نشست مذکور به معرفی و تشریح فعالیت ها و مأموریت های این مرکز پرداخت.


وی با اشاره به نقش مهم و اساسی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور به عنوان محور آموزش های فنی وحرفه ای در کشور افزود: در کنار رسالت های مرکز تربیت مربی که بازآموزی به مربیان سازمان است، برنامه ها و ارتباطات ملی و بین المللی مختلفی  در این مرکز صورت گرفته است، که این مهم، نقش کلیدی و جایگاه ویژه این مرکز را هم در داخل و هم در خارج از کشور  به خوبی نشان می دهد.


رئیس مرکز تربیت مربی  و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور گفت: سعی کردیم با توجه به وضعیت کنونی اقتصادی و محدودیت منابع و مبحث اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از منابع و در راستای به روز نگاه داشتن آموزش ها و هم سطح  و همسان کردن کیفیت آموزشی با تکنولوژی های به روز صنعت و بازار کار، نظام آموزشی تلفیقی که در شورای راهبری این مرکز مصوب شده، انجام دهیم.


وی افزود: بخشی از  این آموزش ها را به صورت محتوای الکترونیکی و بخشی از آن را در مرکز و فضای کسب و کار و صنعت با این نظام جدید به انجام برسانیم.


جلالی با اشاره به نقش محوری مرکز تربیت مربی در آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان یک برند معتبر جهانی خاطر نشان ساخت:  این مرکز با این  جایگاه ملی و بین اللملی که دارد می بایست از مدتها قبل در جایگاه اصلی خود قرار می گرفت و خوشبختانه اکنون با درایت و حمایت های ویژه ریاست سازمان و همچنین معاونان و مسئولان حوزه های مختلف ستاد به ویژه ذیحسابی و امور مالی، این مرکز در جایگاه اصلی خود قرار گرفت.


در ادامه ،حاضرین نشست مذکور به ارائه گزارش و همچنین به بحث و تبادل نظر و بررسی موضوعات پرداخته و در پایان نیز از حوزه های مختلف مرکز بازدید کردند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78753
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب