شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/01/25 - 12:55
  • - تعداد بازدید: 2250
  • - تعداد بازدیدکننده: 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور؛

نشست تخصصی اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور و بنیاد SBH کشور آلمان برگزار شد

نشست تخصصی اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور و بنیاد SBH کشور آلمان در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای برگزار شد.


نشست تخصصی اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور و بنیاد SBH کشور آلمان در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور، نشست مذکور با حضور کریم دلاویز، معاون آموزش این مرکز، گیدو ویشا، نماینده بنیاد SBH کشورآلمان، مقیدی، نماینده اتاق بازرگانی ایران و آلمان و مسئولان سازمان و مرکز تربیت مربی در دفتر معاونت آموزش این مرکز برگزار شد.


بنابراین گزارش، در ابتدای این نشست، نماینده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و اتاق بازرگانی ایران  در خصوص برنامه ریزی واجرای دوره های آموزشی با رویکرد آموزش دوگانه آلمان در رشته های برق و الکترونیک توضیحاتی ارائه دادند و سپس به معرفی ساختار آموزشی دوگانه آلمان و مشارکت و نیازسنجی آموزشی صنعت و مراکز آموزش فنی وحرفه ای به منظورحذف فاصله های موجود پرداختند.


در ادامه دلاویز ضمن تشریح فعالیت های آموزشی مرکز و توضیحات لازم درباره آموزش های تلفیقی که با همکاری صنایع و دانشگاه ها در مرکز تربیت مربی در حال اجرا است، ارائه کرد.


وی در ادامه افزود: پس از انجام نیازسنجی، با توجه به امکانات و ظرفیت های تخصصی موجود در مرکز، مرکز تربیت مربی آمادگی اجرای دوره های مورد نیاز صنایع را با همکاری بنیاد SBH کشور آلمان را دارد.


در ادامه آقای گیدو ویشا، نماینده بنیاد SBH  کشور آلمان عنوان کرد: این بنیاد دوره هایی که مورد نیاز صنایع ایران و مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور باشد را با همکاری مرکز تربیت مربی اجرا خواهد کرد.


شایان ذکر است، پس از این نشست ، بازدیدی از گروه های آموزشی برق و الکترونیک مرکز  تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای صورت گرفت، که امکانات و ظرفیت های آموزشی موجود در این گروه ها مورد توجه نماینده بنیاد  SBH آلمان قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79993
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب