شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/07/10 - 11:38
  • - تعداد بازدید: 3232
  • - تعداد بازدیدکننده: 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف بررسی زمینه همکاری های مشترک؛

نخستین نشست مشترک مسئولان مرکز تربیت مربی با مدیران شرکت اسپانیائی edibon برگزار شد

نخستین نشست مشترک مسئولان مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای با مدیران شرکت اسپانیائی edibon برگزار شد.

 


نخستین نشست مشترک مسئولان مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای با مدیران شرکت اسپانیائی edibon برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان، در این نشست که پس از بازدید از دپارتمان های آموزشی  مرکز برگزار شد،ابتدا طرف اسپانیائی به معرفی شرکت edibon  پرداخت و امکانات شرکت  edibon  شامل: استندها، یونیت ها و ست های آموزش فنی و شبیه سازهای آموزشی در رشته های برق، الکترونیک، مکاترونیک و اتوماسیون، انرژیهای تجدید پذیر، فناوری ارتباطات، سیستم های کنترل و ابزاردقیق و ... را معرفی کرد.


در ادامه، ابوطالب جلالی، رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان، با اشاره به ظرفیت های فنی و آموزشی مرکز که از نقاط قوت و توجه صنایع آموزشی و متقاضیان آموزش است به تشریح مدل های همکاری با شرکت های بین المللی با توجه به سابقه گسترده همکاری ها پرداخت.


جلالی، ادامه داد: از جمله شیوه های همکاری، اجرای طرح های مشترک آموزشی و یا ایجاد آکادمی آموزشی است که با سرمایه گذاری و تعهدات طرفین قابل تحقق می باشد و می تواند پاسخگویی مناسبی به تقاضاهای آموزشی در سطوح ملی و بین المللی در ماموریت های آکادمی ارائه نماید.


از دیگر روش های همکاری که توسط خانم Bonilla Garcia از مدیران شرکت edibon اسپانیا نیز مورد تأکید قرار گرفت همکاری های سه جانبه میان شرکت edibon ، صنایع بزرگ متقاضی سیستم های آموزشی و  مرکز تربیت مربی است،که در این روش مرکز تربیت مربی به ایفای نقش آموزشی در ارتباط میان تولیدکنندگان و بهره برداران سیستم ها، شبیه سازها و تجهیزات آموزشی می پردازد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81625
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب