شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/18 - 11:37
  • - تعداد بازدید: 2351
  • - تعداد بازدیدکننده: 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین مسابقات آزاد مهارت انیمیشن و موشن گرافیک کشور در بوشهر از فردا؛ نوزدهم اسفند آغاز می شود

نخستین مسابقات آزاد مهارت انیمیشن و موشن گرافیک کشور در بوشهر از نوزدهم اسفند آغاز و تا بیستم این ماه ادامه می یابد.


نخستین مسابقات آزاد مهارت انیمیشن و موشن گرافیک کشور در بوشهر از نوزدهم اسفند آغاز و تا بیستم این ماه ادامه می یابد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، عبدالمجید دراهکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان گفت: این مسابقات در دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزار خواهد شد، که در بخش حضوری شرکت کنندگان با اجرای کار عملی در محل مسابقات به رقابت خواهند پرداخت  و در بخش غیر حضوری هم که نیاز به حضور شرکت کنندگان نیست و آثار ارسالی آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نفرات برتر مشخص خواهند شد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: پذیرش رقابت کنندگان از هجدهم اسفند در بوشهر آغاز شده و مراسم افتتاحیه این مسابقات نیز روز یکشنبه، نوزدهم اسفند در مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان شهر بوشهر برگزار خواهد شد.


وی ادامه اداد: بازدید از روند برگزاری این مسابقات برای عموم آزاد بوده و همه احاد مختلف جامعه و علاقه مندان به حوزه انیمیشن و مشن گرافیک می توانند از روند برگزاری این مسابقات دیدن نمایند.


دراهکی گفت: از نفرات برتر در دو بخش انمیشن و موشن گرافیک در بیستم اسفند ماه در مراسم اختتامیه که با حضور مسئولان استانی برگزار می شود، تقدیر می شود.


وی در خصوص اهداف برگزاری مسابقات مذکور گفت: مسابقات آزاد مهارتي با هدف ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه هاي اقتصادي، صنايع و صنوف در ارتقاء مهارت شاغلان و توسعه مشاركت صنايع و صنوف با بخش هاي آموزشي، ايجاد فرصتي مناسب برای تبادل فني و تجارب حرفه اي بين شاغلان و بنگاه های اقتصادی، شناسايي كمبودهاي موجود در آموزش هاي فني و حرفه اي براي شاغلان و برنامه ريزي براي رفع آنها، به هنگام سازي دانش و توانايي شاغلان، شناسايي نخبگان و استادكاران مهارتي برگزار مي شود.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با تأکید به اینکه برگزاری این مسابقات نقشی مهم در نهادینه کردن فرهنگ مهارت در جامعه دارد، گفت: چنین اقدامی با توجه به تغییرات مستمر فناوری و تکنولوژی در همسویی با این تغییرات برای توسعه اقتصادی کشور اهمیت فراوانی دارد.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79686
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب