شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/23 - 15:08
  • - تعداد بازدید: 2339
  • - تعداد بازدیدکننده: 88
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
همزمان با دهه مبارک فجر؛

نخستین سینما مهارت کشور در شیراز افتتاح شد

نخستین سینما مهارت کشور در شیراز همزمان با دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولان استان فارس افتتاح شد.

نخستین سینما مهارت کشور در شیراز همزمان با دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولان استان فارس افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس، آئین افتتاح نخستین سینما مهارت با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی، اساتید دانشگاه ها و مسئولان استانداری فارس در محل مجتمع آموزشی امیر کبیر برگزار شد.


امیر پروش، مؤسس و بنیانگذار مجتمع آموزشی امیر کبیر در آئین افتتاح این سینما گفت: مجموعه آموزشی امیر کبیر با افتتاح "سینما مهارت" تکمیل شد.


وی افزود: راه اندازی این بخش  با سرمایه ٧ و نیم میلیارد تومان و با هدف اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، توسعه کار آفرینی و کمک به ایجاد  اشتغال در حوزه فعالیت های هنری راه‌اندازی شده است.


پرورش اظهار کرد: با تمام توان تلاش کرده ایم تا مکانی مجهز، استاندارد و با کیفیت و همراه با تجهیزات کاملا به روز و پیشرفته را برای آموزش به جوانان فراهم کنیم.


وی خاطر نشان کرد: مجموعه یاد شده با نمایش فیلم‌های مهارتی و ظرفیت ٥٠ نفر، حرفه های مرتبط با فرهنگ و هنر را به صورت کامل پوشش می دهد.


کوشکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس نیز که به عنوان یکی از سخنرانان در مراسم حضور داشت گفت: یکی از راهبرد های مهم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان حمایت از بخش خصوصی در جهت اشاعه آموزش های فنی و حرفه ای است.


وی راه اندازی سینما مهارت از سوی مجتمع آموزشی امیرکبیر را اقدامی بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: نوآوری در حوزه حرفه های آموزشی و توجه به علم روز باعث رشد و نمو آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد خواهد شد.


مجتمع آزاد آموزشی امیرکبیر با مدیریت امیر پرورش در فضایی آموزشی به وسعت یک هزار و 200 مترمربع در 3 طبقه با رعایت آخرین استانداردهای آموزشی در سال ۱۳۸۷ تأسیس شده است و به استناد شیوه نامه رتبه بندی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور موفق به اخذ رتبه درجه یک اعتبارسنجی در بین آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد سراسر کشور شد.


این مجتمع دارای ۱۷۰ نفر پرسنل اعم از مربی و کادر اداری است که دوره روش های نوین تدریس را با موفقیت گذرانده اند. مجتمع آزاد آموزشی امیر کبیر به صورت کاملا علمی و تخصصی آموزش های مهارتی را در رشته های رباتیک، برق، الکترونیک، فناوری ارتباطات، ابزار دقیق، تاسیسات، مکانیک خودرو، رایانه، صنایع چوب، جوشکاری زیر آب، جوشکاری،فرهنگ و هنر، معماری و عمران به علاقه مندان ارائه می نماید.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78955
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب