شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/27 - 15:51
  • - تعداد بازدید: 2237
  • - تعداد بازدیدکننده: 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین دوره مسابقات آزاد کشوری طلاسازی در استان فارس آغاز شد

نخستین دوره مسابقات آزاد کشوری طلاسازی در استان فارس امروز، بیست و هفتم بهمن ماه آغاز شد.


نخستین دوره مسابقات آزاد کشوری طلاسازی در استان فارس امروز، بیست و هفتم بهمن ماه آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، غلامرضا راز،  سرپرست مدیریت امور مسابقات ملی و بین المللی مهارت این سازمان گفت: نخستین دوره مسابقات آزاد کشوری طلاسازی با هدف كشف استعدادهاي حرفه‌اي افراد ماهر و ايجاد فرصت مناسب برای شكوفايي مهارت‌ها، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی و فراهم نمودن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان استاد کاران مهارتی و معرفي آموزش‌هاي مهارتی و اهميت نقش آن در توسعه اقتصاد به عموم مردم در شهر شیراز از امروز، بیست و هفتم بهمن ماه آغاز و تا بیست و هشتم بهمن ماه ادامه دارد.


وی افزود: این دوره از مسابقات کشوری با حمایت و همکاری گسترده آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد طلا فنون و گوارسه شیراز و همچنین مجموعه آموزشی طلافنون ایران، اتحادیه صنف فروشندگان طلا و جواهر شیراز، اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان، دانشگاه هنر شیراز، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و استانداری فارس برگزار می شود.


راز گفت: این دوره از مسابقات با حضور 21 نفر از منتخبین مرحله استانی با همراهی 21 نفر از مسئولان مسابقات ملی مهارت استان های کشور به عنوان ناظر مسابقات به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس برگزار می شود.


سرپرست مدیریت امور مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: پروژه این دوره از مسابقات توسط کارشناسان متخصص و بی طرف و با نظارت دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت این سازمان طراحی شده است.


وی در خصوص داوری مسابقه مذکور افزود:  پس از پایان مسابقات، پروژه ها توسط داوران و متخصصان مطابق با قوانین مسابقات مهارت ارزشیابی شده و از نفرات برتر با اعطای جوایز در بیست و هشتم بهمن ماه تقدیر می شود.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79108
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب