شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/10/07 - 15:54
  • - تعداد بازدید: 3424
  • - تعداد بازدیدکننده: 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین استارت آپ مدیافت کارآفرینی در اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار شد

نخستین استارت آپ مدیافت کارآفرینی با رویکرد طراحی تزئینات لباس و اکسسوری و بازطراحی مجدد، توسط اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار شد.


نخستین استارت آپ مدیافت کارآفرینی با رویکرد طراحی تزئینات لباس و اکسسوری و بازطراحی مجدد، توسط اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، در راستای ورود فناوری‌های نوین آموزشی در در عرصه‌های مختلف و لزوم رونق تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی اجتماعی،  ایجاد فضای رقابتی، نخستین استارتاپ مدیافت کارآفرینی با رویکرد طراحی تزئینات لباس،  با همکاری موسسه هنری بیچ تیک، برگزار شد.


علیمردانی، رئیس اداره آموزش،پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، دراین خصوص گفت: رویدادهای استارت‌آپی  فرصتی است برای افراد علاقمند و دارای ایده تا بتوانند دانش و توانمندی‌های خود را برای فرآیند راه‌اندازی کسب و کار بالا ببرند و به شبکه‌‌سازی بپردازند.


وی افزود: در دو دهه‌ی اخیر، شبکه سازی از شکل ابزار فردی برای کاریابی و پیشرفت شغلی به شکل یک ابزار سازمانی درآمده و  در فهرست وظایف مدیران کسب و کار قرار گرفته است. امیدواریم با اجرای چنین رویدادهایی در توسعه اقتصادی استان و کاهش بیکاری تاثیر گذار باشیم.


رئیس اداره آموزش،پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان هدف از برگزاری این استارتاپ را متریال‌های مورد استفاده در صنعت لباس و پوشاک قابل ارزش‌افزایی اقتصادی، اشتغال‌زایی و ایجاد کسب درآمد، اقدام به یک چالش و پویش ملی در کشور بیان کرد و گفت: آشنایی با صنعت تولید پارچه و لباس و اکسسوری کشور سهم عظیمی در جلوگیری از واردات و خروج ارز بسیار سنگین بابت محصولات، ایجاد رقالب و کسب و کار است.


 


 


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83125
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب