شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1399/03/25 - 14:55
  • - تعداد بازدید: 2956
  • - تعداد بازدیدکننده: 143
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
محسنی بندپی:

مهارت محوری، راه برون‌ رفت از معضلات حوزه آموزش و اشتغال است

استاندار تهران در نخستین نشست «شورای مهارت» استان گفت: حاکمیت کتاب‌ محوری، معضل نظام آموزشی کشور است و مهارت محوری راه برون‌رفت از مشکل بیکاری در جامعه است.

 


استاندار تهران در نخستین نشست «شورای مهارت» استان گفت: حاکمیت کتاب‌ محوری، معضل نظام آموزشی کشور است و مهارت محوری راه برون‌رفت از مشکل بیکاری در جامعه است.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، انوشیروان محسنی بندپی با حضور در شورای مهارت آموزی استان تهران گفت: در حال حاضر به شرایطی رسیده ام که دغدغه جوانان و خانواده های آنان اشتغال است و باید این نگرانی را برطرف کنیم.


وی یادآورشد: در حرفه محوری در بعد عمومی و حرفه ای نقص داریم و باید این نقیصه را با توسعه مهارت آموزی برطرف کنیم.


محسنی بندپی اظهارداشت: تدوین سند توسعه مهارت استان با همین رویکرد مطرح شده است تا بتوان منسجم تر و با برنامه ریزی به سمت ارتقای مهارت حرفه ای کارجویان و جوانان حرکت کرد.


استاندار تهران گفت: در این زمینه حتما باید از توانمندی نیروهای نظامی و انتظامی کمک گرفته شود و آموزش مهارت محور روستاییان و جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی مد نظر قرار گیرد.


وی خاطر نشان کرد: در کنار آنکه که به مشاغل جمعی توجه داریم باید با گسترش مهارت آموزی، مشاغل فردی را نیز مورد توجه قرار دهیم.


محسنی بندپی ضمن تاکید بر لزوم گسترش مهارت آموزی در جامعه به ویژه در میان دانش آموزان و جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی ادامه داد: اینکه امروز به علت شیوع ویروس کرونا، اجرای برنامه ها به زمان پس از اتمام آن محول می شود، درست نیست و باید به زندگی همراه با این ویروس عادت کرد و کارها را همزمان پیش برد.


 


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83764
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب