شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/10/09 - 10:36
  • - تعداد بازدید: 2351
  • - تعداد بازدیدکننده: 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی:

مهارت افزایی زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان را فراهم می کند

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: مهارت افزایی زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان را فراهم می کند.

 


نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: مهارت افزایی زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان را فراهم می کند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، خالدی، نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با قهرمان آماره، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان دیدار و گفتگو کرد.


نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: سیستم آموزشی در دانشگاه ها تئوری هستند و مهارت افزایی می تواند این تحصیلات را کامل کند و جوانان را آماده حضور در بازار کار و اشتغال کند.


وی با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می تواند خلاء موجود در سیستم آموزش رسمی و دانشگاه ها را مرتفع سازد، افزود: سیستم آموزشی در دانشگاه ها تئوری هستند و مهارت افزایی می تواند این تحصیلات را کامل کند و جوانان را آماده حضور در بازار کار و اشتغال کند.


خالدی در این دیدار بر احیاء مجدد مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر فلارد در شهرستان لردگان تأکید کرد و گفت: امیدوارم بتوانم اقدامی در راستای ایجاد اشتغال و مهارت آموزی جوانان این مرز و بوم انجام دهم.


همچنین نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان چهارمحال و بختیاری یاد داشتی در باره اهمیت آموزش های مهارتی نوشت.


آماره گفت:  آموزش های فنی و حرفه ای در سطح کشور تنها ارگانی است که در حال حاضر می تواند با آموزش های جامع و به روز، خلا میان تحصیلات و بازار کار را برطرف کند.


وی افزود: حتی برای جوانانی که در زندان و ندامتگاه ها هستند و یا اینکه در جریان زندگی مشکلاتی اعتیاد برای آنان به وجود آمده است، نیز برنامه های آموزشی مستدل و مستمری تدوین شده است که امیدواریم بتوانیم با اجرای این آموزش ها و افزایش توان مهارت آموزی جوانان مشکلاتی از زندگی مردم را حل کنیم.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77990
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب