شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/08/27 - 08:00
  • - تعداد بازدید: 2221
  • - تعداد بازدیدکننده: 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

مهارت آموزی موجب ایجاد اشتغال پایدار می شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان گفت: مهارت آموزی موجب ایجاد اشتغال پایدار در جامعه می شود.


نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان گفت: مهارت آموزی موجب ایجاد اشتغال پایدار در جامعه می شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان، نشست مشترکی با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرآموزش نفت ستاره و کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در محل آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد تدبیر این استان برگزار شد.


احمد مرادی، نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه تمام کشور بحث اشتغال است، گفت: مهارت آموزی موجب ایجاد اشتغال پایدار در جامعه می شود.


وی افزود: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای باعث افزایش اشتغال و بهره وری می شود.


مرادی در ادامه برسرمایه گذاری و آموزش مهارتی نیروی بومی در استان هرمزگان تأکید کرد.


اسماء کریمی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان گفت: آموزش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تنوع و گستردگی بسیار زیادی دارد و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بسیار خاصی برای استان هرمزگان مصوب شده است.


وی ادامه داد: درنظرداریم در  قالب طرح اشتغال فراگیر و روستایی بتوانیم آن را منجر به اشتغال کنیم  و بتوانیم از این ظرفیت در راستای توانمند سازی جوامع بومی محلی استفاده کنیم.


کریمی تصریح کرد: بخش زیادی از ورودی های مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی هرمزگان را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند و آنها به دلیل  فقدان مهارت و فقر مهارتی به مراکز آموزش فنی و حرفه ای مراجعه می کنند.


وی افزود: برای اینکه بتوانیم عرضه و تقاضا آموزش را پاسخگو باشیم آموزشگاه های فنی و حرفه ای بخش دولتی و خصوصی در این زمینه همکاری می کنند.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77183
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب