شعار سال
یکشنبه 18 شهریور 1403
  • 1397/08/21 - 09:49
  • - تعداد بازدید: 2414
  • - تعداد بازدیدکننده: 70
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل استان اصفهان:

مهارت آموزی موجب اشتغالزایی و کاهش آسیب های اجتماعی می شود

فرماندار شهرستان آران و بیدگل استان اصفهان در دیدار با مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای این استان گفت: مهارت آموزی موجب اشتغالزایی و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.


فرماندار شهرستان آران و بیدگل استان اصفهان در دیدار با مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای این استان گفت: مهارت آموزی موجب اشتغالزایی و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.


به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني وحرفه اي استان اصفهان، آرش اخوان،  مديركل آموزش فنی و حرفه ای این استان با اسماعيل بايبوردي، فرماندار شهرستان آران و بيدگل در محل دفتر فرمانداری دیدار و گفتگو كرد.


اسماعيل بايبوردي آموزش های فنی و حرفه ای را در اشتغال زایی، مهارت افزایی و کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان آران و بیدگل  مهم دانست و افزود: مهارت آموزی نوعی تلاش برای رسیدن به کارآفرینی و معیشت پایدار محسوب می شود. 


وي با اشاره به 23 هزار نفر جمعیت جوان شهرستان آران و بیدگل و آموزش سالانه تعداد 2 هزار و 300 نفر از جوانان این شهرستان در رشته های مختلف آموزش فنی و حرفه ای گفت: سرمایه گذاری در امر آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان آران و بیدگل، به نوعی سرمایه گذاری کلان در حوزه اشتغال و کارآفرینی جوانان است که این مهم می تواند در حوزه هايی چون صنعت نساجی، فرش ماشینی و صنایع دستی نظیر میناکاری، ترمه دوزی و مباحثی از این قبیل باشد. 


آرش اخوان ضمن اشاره به راه اندازی مرکز جوار نساجی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آران و بیدگل افزود: با توجه به مهم و تاثيرگذار بودن صنعت گردشگري در دنيا با نیازسنجی رشته های این حوزه، آموزش صنایع دستی به صورت تخصصی در این شهرستان راه اندازی می شود.
گفتني است: در اين نشست رؤساي مراكز شهيد موسويان كاشان، آران و بيدگل و ناجي آباد نيز حضور داشتند.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77102
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب