شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1398/01/11 - 09:25
  • - تعداد بازدید: 2804
  • - تعداد بازدیدکننده: 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی:

مهارت آموزی لازمه رونق تولید است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در دیدار نوروزی با مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان گفت: لازمه تحقق شعار سال جاری «رونق تولید»، توسعه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در دیدار نوروزی با مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان گفت: لازمه  تحقق شعار سال جاری «رونق تولید»، توسعه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای است.


به مناسبت آغاز سال جدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی  با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در این استان به مناسبت آغاز سال جدید با مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.


وی در این دیدار گفت: ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در مسائل روز از جمله اقتصاد بسیار مؤثر هستند.


عبادی افزود: اگر «رونق تولید» بخواهد تحقق پیدا کند باید مقدمه‌های مهم تولید، یعنی کارآموزی و مهارت که یک بخش مهم مسئله است مورد توجه قرار گیرد.


نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: باید جلوی واردات بی‌رویه، چه به‌صورت رسمی و چه به‌صورت قاچاق گرفته و از تولید داخل حمایت شود.


عبادی تصریح کرد: امید است که فرصت‌ها را از دست ندهیم و قدر بزرگ‌ترین سرمایه کشور که همان جوان‌ها هستند نگرانی‌هایی را که داشته‌اند را بدانیم.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79867
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب