شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/10/26 - 09:33
  • - تعداد بازدید: 2261
  • - تعداد بازدیدکننده: 102
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

مهارت آموزی راهکار ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در اولین جلسه شورای مهارت شهرستان زرند گفت: مهارت آموزی راهکار ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

 


رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در اولین جلسه شورای مهارت شهرستان زرند گفت: مهارت آموزی راهکار ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، اولین جلسه شورای مهارت شهرستان زرند باحضور امیری، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، خنجری، فرماندار این شهرستان و تعدادی از مسئولان و کارشناسان اشتغال در صنعت فولاد این استان برگزار شد.


امیری راهکار اشتغال فارغ التحصیلان را مهارت آموزی عنوان کرد و گفت: در زمینه انتخاب رشته تحصیلی خانواده ها فرزندان خود را با توجه به  نیاز بازار کار و واحدهای صنعتی در حال احداث شهرستان هدایت کنند.


وی افزود: با توجه فعالیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرشتان زرند و تعامل آن با  آموزش و پرورش این شهرستان برای فراگیری آموزش های مهارتی و ارائه دیپلم فنی و کاردانش، در جذب تکنیسین و کارشناس به ویژه در رشته های فنی و مهندسی به دلیل عدم نیاز سنجی با کمبود مواجه هستیم .


خنجری، فرماندار و رئیس شورای مهارت شهرستان زرند، با اشاره به اینکه تشکیل شورای مهارت یکی از زیرمجموعه های کارگروه اقتصاد مقاومتی و بسیار مهم و ضروری است از مرکز آموزش فنی و حرفه ای به دلیل پیگیری و راه اندازی شورای مهارت تقدیر کرد.


 وی گفت: با توجه به وضعیت اشتغال در کشور، جوانان در انتخاب رشته تحصیلی و نیاز بازار کار مسیر خود را انتخاب کنند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78444
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب